مدال آوران کشتی

همراه اول از مدال آوران کشتی در المپیک تقدیر کرد

اپراتور همراه اول صبح روز چهارشنبه 3 شهریور 1400 طی مراسمی از مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی در المپیک 2020 توکیو تقدیر کرد.

طی مراسمی که در صبح روز چهارشنبه 3 شهریور 1400 برگزار شد، اپراتور همراه اول از مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی در المپیک 2020 توکیو تقدیر کرد. در این مراسم مهدی اخوان بهابادی (مدیرعامل همراه اول)، علیرضا دبیر (رئیس فدراسیون کشتی)، غلامرضا محمدی (سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در المپیک توکیو)، محمدرضا گرایی (قهرمان طلایی کشتی فرنگی)، حسن یزدانی (قهرمان نقره ای کشتی آزاد)، امیرحسین زارع (قهرمان برنزی کشتی آزاد) و محمدهادی ساروی (قهرمان برنزی کشتی فرنگی المپیک توکیو) حضور داشتند.

تقدیر همراه اول از مدال آوران کشتی در المپیک

مدیرعامل همراه اول در این مراسم با اعطای لوح تقدیر و تندیس از رئیس فدراسیون، سرمربی کشتی آزاد و مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در المپیک توکیو تقدیر کرد. اخوان بهابادی با اشاره به اینکه همراه اول طی سال‌های گذشته از حوزه‌های مختلف حمایت کرده است گفت اپراتور همراه اول حدود 102 میلیون سیم کارت به مردم عرضه کرده که از جمعیت کشور بیشتر بوده و حدود 60 درصد سهم بازار در اختیار این اپراتور قرار دارد.

اخوان بهابادی با اشاره به اینکه حمایت همراه اول از ورزش کشتی تبلیغاتی نیست گفت:

حمایت ما از کشتی در راستای مسئولیت اجتماعی است. پیش از این نیز در راستای مسؤولیت اجتماعی، شبکه دانش آموزی «شاد» را راه‌اندازی کردیم که تمامی بخش‌های آن به صورت رایگان تحویل وزارت آموزش و پرورش شد. هم اکنون حدود 14 میلیون دانش آموز در کشور وجود دارد که حدود 12 میلیون آنها از «شاد» استفاده می‌کنند. باید توجه داشت که کشتی هسته ورزش کشور است و به همین دلیل همراه اول ضمن ادامه حمایت‌های خود از این ورزش قصد دارد از برنامه‌های استعدادیابی در ورزش کشتی نیز حمایت کند.

رئیس فدراسیون کشتی هم در این مراسم با تشکر از حمایت‌های اپراتور همراه اول در ورزش کشتی طی 2 سال گذشته گفت:

وقتی فدراسیون را تحویل گرفتیم بدهی سنگین داشت و آقای اخوان مثل یک برادر در کنار فدراسیون قرار گرفت و رفیق روزهای بد ما بود. در ابتدای کار این فدراسیون در رده‌بندی‌های جهانی وضعیت خوبی نداشتیم؛ ولی الان با حمایت‌های همراه اول جایگاه بهتری داریم؛ به طوری که در مسابقات اخیر جوانان جهان در رشته آزاد با 5 مدال طلا قهرمان و در رشته فرنگی نایب قهرمان شدیم.

اپراتور همراه اول طی 2 سال گذشته از تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور حمایت کرده و البته این تیم‌ها توانستند در مسابقات جهانی و آسیایی موفقیت‌های زیادی را کسب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*