شیائومی می 11 با ویندوز 11

شیائومی می 8 با ویندوز 11 امکانات تازه‌ای دریافت کرد!

شاید تصویر کنید شیائومی می 8 با ویندوز 11 هیچ تناسبی ندارد؛ اما چنین گوشی هوشمندی واقعا وجود دارد و به تازگی از قابلیت‌های جدیدی هم پشتیبانی می‌کند.

اندکی پس از انتشار Windows 11 Preview گروهی از توسعه‌دهندگان با فلش کردن گوشی‌های شیائومی می 8 و لومیا 950 ایکس ال، اقدام به نصب ویندوز 11 روی آن‌ها کردند.

بر اساس یک گزارش تازه، سیستم عامل جدید مایکروسافت روی Xiaomi Mi 8 پیشرفت زیادی داشته و حالا دارای امکانات بیشتری شده است. مثلا پشتیبانی از GPU، وای-فای، سیستم مدیریت انرژی و چند قابلیت دیگر که در نسخه اصلی دستگاه، وجود دارند.

البته هنوز همه‌چیز بی‌عیب و نقص نیست. به عنوان مثال، درایور بلوتوث مشکل دارد و پردازنده گرافیکی قادر به رندر کردن برنامه‌های x64 نیست. با وجود این، انتظار می‌رود روند بهینه‌سازی ادامه داشته باشد و بسیاری از مشکلات در هفته‌های پیش‌رو، برطرف شوند.

بد نیست بدانید که شیائومی می 8 و لومیا 950 ایکس ال تنها گوشی‌هایی نیستند که با ویندوز 11 کار می‌کنند. این سیستم عامل با موفقیت روی چند مدل دیگر نیز که از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرند، نصب شده است.

در این فهرست بلندبالا، نام گوشی‌های وان پلاس 6 و 6 تی، شیائومی می میکس 3، شیائومی پوکوفون اف 1، میزو 16 و 16 پلاس، همر نات آر 1، بلک شارک فون 1، اوپو فایند ایکس، شیائومی میکس 2 اس، ال جی جی 7، سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس، نوبیا ایکس، نوکیا 9 پیورویو، ایسوس زنفون 5 زد و ویوو نکس دوال اسکرین هم دیده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*