تاچ آیدی درون صفحه ای

اپل تاچ آیدی درون صفحه ای را تست و رد کرد!

اگر آیفون اس ای 2020 و مدل‌های قدیمی‌تر را نادیده بگیریم، حسگر اثر انگشت دیگر در بین گوشی‌های اپل جایی ندارد. ظاهرا برخلاف شایعات مطرح شده، تاچ آیدی درون صفحه ای هم در مدل‌های آتی iPhone غایب خواهد بود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تاچ آیدی درون صفحه ای برای استفاده در گوشی‌های آیفون تست شده؛ اما بعید است انتخاب نهایی اپل باشد. در عوض، Face ID به زیر نمایشگر مدل‌های رده بالای بعدی، از جمله سری آیفون 14 خواهد رفت. مدل‌های ارزان‌تر اما همچنان سیستم تشخیص چهره‌ی ناچ استایل خواهند داشت.

آیفون 13 و هم‌قطارانش نیز که تا چند هفته‌ی دیگر معرفی می‌شوند، تغییر عمده‌ای را در طراحی تجربه نخواهند کرد.

آیفون اپل

صحبت از مدل جدید آیفون SE برای عرضه در سال 2022 هم است؛ یک گوشی 5G با طراحی مبتنی بر آیفون 8 و ال‌سی‌دی 4.7 اینچی که دکمه سنتی هوم (یکی شده با سنسور اثر انگشت) خواهد داشت.

البته مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ، از وجود فیس آیدی در آیفون اس ای 2022 خبر داده؛ هرچند نه از نوع زیر-صفحه‌ای که مختص مدل‌های پریمیوم است.

اما به صفحه نمایش سری آیفون 13 هم بپردازیم که به گفته‌ی گورمن، حالت Always On مشابه با اپل واچ خواهند داشت. باید به ناچ کوچک‌تر و نرخ رفرش 120 هرتز هم اشاره کنیم؛ البته احتمالا بخش آخر فقط به مدل‌های پرو تعلق دارد.

در عوض، انتظار می‌رود تمام اعضای خانواده آیفون 14 اپل، پنل LTPO با نرخ نوسازی 120 هرتز داشته باشند. همچنین بعید  نیست که در سال آینده، مدل mini از خط تولید خارج شود و شاهد رونمایی از دو مدل 6.1 اینچی (معمولی و پرو) در کنار دو مدل 6.7 اینچی (مکس و پرو مکس) باشیم.

ناگفته نماند تحلیلگر سرشناس، مینگ-چی کو اخیرا گفته بود اپل از تاچ آیدی درون صفحه ای در مدل‌های 2022 آیفون استفاده خواهد کرد؛ اما حالا شاید با عدم رضایت از نتایج تست‌ها، منصرف شده باشد. در هر صورت، کوپرتینونشین‌ها برای نهایی کردن طراحی سری آیفون 14 هنوز فرصت زیادی دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*