بازی Horizon Forbidden West

بازی Horizon Forbidden West تا فوریه 2022 تاخیر خورد

شرکت Guerilla Games رسما اعلام کرده است که توسعه بازی Horizon Forbidden West به مراحل پایانی نزدیک شده است و نرخ فریم 60 را بر روی PS5 ارائه می‌دهد.

آقای Mathijs De Jonge، کارگردان بازی Horizon Forbidden West در مراسم افتتاحیه گیمز کام 2021 حضور پیدا کرد تا اخبار جدیدی از این بازی انحصاری و مورد انتظار پلی استیشن به اشتراک بگذارد. طبق ادعای وی، نسخه دوم Horizon در مراحل پایانی توسعه قرار دارد، اما به دلیل پاندمی کرونا و اولویت در سلامتی تیم سازنده، انتشار بازی تا سال آینده به تاخیر افتاده است.

خوشبختانه سازندگان تاریخ دقیقی برای انتشار بازی تعیین کرده‌اند. بازی Horizon Forbidden West در تاریخ 18 فوریه 2022 میلادی مصادف با 29 بهمن 1400 در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

پیش فروش بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5 از تاریخ دوم سپتامبر آغاز می‌شود. اما به تازگی اطلاعات جالبی هم در مورد ویژگی‌های فنی این بازی منتشر شده که خبر از یک بروز رسانی رایگان برای نسخه PS5 آن می‌دهد. این بروز رسانی، پشتیبانی از فریم ریت 60FPS را به بازی اضافه می‌کند. سایر پیشرفت‌های نسخه نسل نهمی، شامل رزولوشن 4K با فناوری Checkboard می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا برای تجربه Forbidden West بر روی پلی استیشن 5 به شدت هیجان زده باشیم.

در نسخه دوم Horizon، شاهد سفر Aloy، شخصیت اصلی بازی به مناطق شرقی هستیم که شامل ویرانه‌های سان فرانسیسکو می‌شود. هدف Aloy، متوقف کردن قحطی و فسادی است که دنیای بازی را در خطر نابودی قرار داده است. او در این ماجراجویی با قبیله‌های جدید، ربات‌های ناشناخته و طوفان‌های مختلف رو به رو خواهد شد و سعی می‌کند تا از رازهای بیشتری که مربوط به دنیای قدیم می‌شود، پرده برداری کند.

گفته می‌شود که طی ماه آینده، شاهد انتشار اخبار بیشتری از این بازی خواهیم بود و تریلر گیم پلی دیگری هم از محیط و مبارزات بازی منتشر خواهد شد.

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ 18 فوریه 2022 بر روی دو کنسول پلی استیشن 4 و 5 به صورت انحصاری عرضه می‌شود. پیش خرید بازی هم از هفته بعد (2 سپتامبر) قابل انجام است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*