حوزه گوشی های هوشمند

هواوی برای بازگشت به حوزه گوشی های هوشمند برنامه ویژه‌ای را در نظر گرفته است

شرکت هواوی که به دلیل تحریم‌ها دامنه فعالیت‌های خود را در حوزه گوشی های هوشمند کاهش داده بود، اکنون قصد دارد پرقدرت‌تر از قبل به این حوزه برگردد.

هواوی از حدود 2 سال قبل به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت چینی به ناچار دامنه فعالیت خود را در بازار گوشی های هوشمند کاهش داد، اما اکنون مدیرعامل این غول فناوری چینی در مصاحبه جدید خود اعلام کرد این کاهش فعالیت موقتی بوده و هواوی به دنبال بازگشت پرقدرت‌تر به این حوزه است.

تحریم‌های دولت آمریکا علیه هواوی از خرداد سال 98 باعث شد تا این شرکت با مشکلاتی مواجه شود، اما هواوی با تلاش‌های بسیار خود موفق شد به حضور خود در بازار گوشی های هوشمند ادامه دهد. البته هواوی با وجود کاهش دامنه فعالیت خود در بخش موبایل با قدرت بیشتری در سایر حوزه‌ها فعالیت کرد و توانست به پیشرفت‌های چشمگیری نیز دست پیدا کند. گفتنی است هواوی پیش از این محدودیت‌ها موفق شده بود سامسونگ را پشت سر بگذارد و به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان موبایل در جهان تبدیل شود.

هواوی به دنبال بازگشت به حوزه گوشی های هوشمند

گو پینگ، مدیرعامل هواوی اخیرا طی مصاحبه‌ای با اشاره به مشکلاتی که هواوی اخیرا با آنها مواجه بوده اعلام کرد ضمن این که این شرکت قصد دارد با قدرت بیشتری به حوزه گوشی های هوشمند برگردد، بلکه می‌خواهد در این حوزه به پیشرفت‌های چشمگیری نیز دست پیدا کند. وی افزود هواوی به دنبال رسیدن به رتبه نخست تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان است و برای دستیابی به آن برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

گوشی های هوشمند

هواوی با تولید گوشی های سری 50 و معرفی رسمی از آنها ثابت کرد که برای طراحی و ساخت گوشی های پرچمدار از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است. همچنین این گوشی‌ها با وجود عدم دسترسی به ارتباط 5G از تراشه رده بالایی بهره می‌برند.

مدیرعامل هواوی در ادامه گفته‌های خود با اشاره به مشکل عدم همکاری در ساخت تراشه توسط سایر شرکت‌‎ها گفت هواوی برای ساخت تراشه‌های فوق پیشرفته گوشی های هوشمند با محدودیتی مواجه نیست و فقط عدم همکاری در ساخت توسط شرکت‌های تولیدکننده تراشه تنها مشکل موجود در این بخش محسوب می‌شود.

مدیر ارشد هواوی تاکید کرد هواوی به فعالیت خود در حوزه گوشی های هوشمند ادامه خواهد داد و با پیشرفت مداوم در تولید تراشه می‌تواند بار دیگر به صدر بازار گوشی های هوشمند برگردد. طبق آمارهایی که توسط موسسه Canalys منتشر شده است، هواوی کماکان در میان برترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند قرار داد و توانسته جایگاه هفتم بزرگترین شرکت‎‌های تولیدکننده گوشی هوشمند را به خود اختصاص دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*