بازی Far Cry 6

گیمزکام ۲۰۲۱: تریلر داستانی بازی Far Cry 6 را تماشا کنید

در طی رویداد گیمزکام ۲۰۲۱، یوبی‌سافت از تریلر داستانی بازی Far Cry 6 رونمایی کرد. این تریلر به نفرت دنی روخاس از آنتون کاستیلو می‌پردازد.

ششمین قسمت از فرنچایز محبوب فارکرای در راه است و بسیاری از طرفداران بی‌صبرانه منتظر دستپخت جدید یوبی‌سافت هستند. در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۱، این شرکت یک تریلر جدید از بازی Far Cry 6 را منتشر کرد که به بخش داستانی آن اختصاص دارد. این تریلر با مصاحبه آنتون کاستیلو، دیکتاتور بزرگ جزیره یارا آغاز می‌شود.

کاستیلو تا حد زیادی به جهان‌بینی و روش‌های خود باور دارد اما چریک‌ها برای مقابله با او و کارتل بزرگ‌اش، دست به قیام می‌زنند. یکی از اصلی‌ترین اعضای قیام‌کنندگان و شورشی‌ها، دنی روخاس است که به عنوان شخصیت اصلی بازی شناخته می‌شود. او به علت مرگ عزیزان‌اش، کینه بزرگی از کاستیلو دارد و در راه انتقام پیشروی می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Far Cry 6 را تماشا کنید.

در آخرین تریلر داستانی فارکرای ۶، معلوم شد که دوستان و آشنایان دنی توسط کاستیلو و افرادش کشته شده‌اند. دنی با توجه به این زخم عمیق، انواع مهارت‌های چریکی را می‌آموزد، سلاح‌های مختلفی می‌سازد و بسیاری از فعالیت‌ها را انجام می‌دهد تا در نهایت از کاستیلو انتقام بگیرد. نقشه این نسخه قرار است بزرگ‌ترین نقشه در تاریخ فرنچایز Far Cry باشد و به همین دلیل، جزیره یارا می‌تواند به عنوان یک منطقه به شدت گسترده و مملو از جزئیات در نظر گرفته شود.

بازی فارکرای ۶ در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۵ مهر ۱۴۰۰) برای کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. همچنین کسانی که این عنوان را پیش‌خرید کنند، به برخی آیتم‌های جذاب مانند سی‌‌دی ساندترک‌های بازی دسترسی پیدا خواهند کرد. به نظر می‌رسد یوبی‌سافت با ششمین قسمت از سری محبوب فارکرای، می‌خواهد اثری به‌یادماندنی را خلق کند؛ باید منتظر ماند و دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*