فیلم No Time To Die

تریلر نهایی فیلم No Time To Die را تماشا کنید؛ بازگشت جیمز باند

بالاخره تریلر نهایی فیلم No Time To Die منتشر شد و عاشقان جیمز باند را شگفت‌زده کرد. در پاییز امسال منتظر این فیلم دیدنی و نفس‌گیر باشید.

سرانجام کمپانی مترو گلدوین مایر تریلر نهایی فیلم No Time To Die که به عنوان آخرین قسمت از سری جیمز باند شناخته می‌شود را منتشر کرد. MGM قصد داشت این فیلم را در سال گذشته اکران کند اما ساخته جدید کری فوکوناگا، جزو اولین آثاری بود که قربانی تاخیر اجباری به دلیل کروناویروس شد. در حال حاضر این فیلم مورد انتظار برای اکران در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

مترو گلدوین مایر این تاریخ را قطعی و رسمی اعلام کرده است زیرا با تغییر تاریخ اکران و تاخیرهای مداوم، استودیوها مبالغ قابل توجهی را برای تبلیغات از دست می‌دهند. فیلم No Time to Die توسط کری فوکوناگا کارگردانی می‌شود و برای پنجمین بار، دنیل کریگ را در نقش مامور ۰۰۷ یا همان جیمز باند قرار می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تریلر هیجان‌انگیز و نفس‌گیر را تماشا کنید.

در سال ۲۰۱۹ و همچنین سال گذشته، دنیل کریگ راجع به علاقه‌اش نسبت به بازی در آخرین قسمت از سری جیمز باند صحبت کرده بود. او در مصاحبه‌اش با HeyUGuys گفت: «بودن در جامائیکا برای من بسیار هیجان‌انگیز است. من تابه‌حال حتی یکبار هم به این کشور سفر نکرده‌ام اما اینجا مکانی است که توسط خالق جیمز باند (ایان فلمینگ) در داستان‌ها ایجاد شده تا او در این کشور حضور داشته باشد. ما بسیار خوش‌شانس هستیم که فرصتی برای سفر به این مکان پیدا کرده‌ایم. جامائیکا طبیعت چشم‌نوازی دارد و آفتاب ساحلی در آن موج می‌زند. من از این اتفاق به شدت خوشحال و شگفت‌زده‌ام.»

به‌هرحال، این فیلم پایان دوران باشکوه او به عنوان جیمز باند خواهد بود. کریگ در سال ۲۰۲۰ در گفت‌و‌گو با Entertainment Weekly گفت: «فیلم No Time to Die پایان مسیری بزرگ و طولانی است و همه‌چیز اینجا به پایان می‌رسد. ما تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم؛ من می‌دانم که این موضوع ممکن است ساده به نظر برسد اما ما این کار را انجام دادیم.»

نیل پورویس و رابرت وید (نویسندگان اسکای‌فال و اسپکتر)، کری فوکوناگا، اسکات زد. برنس، و فوبی والر بریج، هرکدام در نگارش فیلمنامه فیلم No Time to Die دستی داشته‌اند. دنیل کریگ، رامی ملک، لئا سیدو، لاشانا لینچ، بن ویشاو، نائومی هریس، بیلی مگنوسن، آنا د آرماس، روری کینیر، دیوید دنسیک، دالی بنساله و رالف فاینز، بازیگران فیلم «زمانی برای مردن نیست» هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*