جنسیس GV80 مدل 2022

جنسیس GV80 مدل 2022 به همراه نسخه لوکس 6 نفره در کره جنوبی معرفی شد

جنسیس GV80 مدل 2022 به همراه نسخه لوکس 6 نفره در کره جنوبی معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند کره‌ای آشنا می‌شویم.

طی ماه‌های گذشته خبرهای متعددی از معرفی جنسیس GV80 مدل 2022 در نسخه لوکس 6 نفره منتشر شده بود و اکنون سرانجام این خودروساز کره‌ای به صورت رسمی از مدل جدید جنسیس GV80 در کشور کره جنوبی پرده برداشت. این خودرو در نسخه 6 نفره نیز قابل سفارش خواهد بود.

مشخصات جنسیس GV80 مدل 2022

جنسیس GV80 مدل 2022

نمای جلویی کابین این خودرو با تغییری همراه نبوده اما طراحان برای عقب خودرو دو صندلی جداگانه را در نظر گرفتند که میان آنها یک کنسول مرکزی بزرگ با کنترل‌های صوتی، نگه‌دارنده فنجان و شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند قرار دارد. همچنین اکنون سرنشیان ردیف دوم به لطف وجود سیستم تهویه مطبوع چهار ناحیه‌ای از تنظیمات دمای خود بهره می‌برند.

جنسیس GV80 مدل 2022

سرنشینان عقب از دو نمایشگر سیستم اطلاعات سرگرمی نیز بهره می‌برند که به سیستم اصلی خودرو متصل خواهد بود. در این خودرو سیستم تهویه مطبوع 30 دقیقه بعد از خاموش و قفل شدن خودرو نیز فعال خواهد بود تا بوی بد مخمر و قارچ‌ها با خشک شدن سیستم تهویه مطبوع برطرف شود.

جنسیس GV80 مدل 2022

به‌روزرسانی از راه دور سیستم اطلاعات سرگرمی یکی دیگر از ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شود. طبق اعلام جنسیس برای این خودرو طرح‌های رنگی و عملکردهای جدیدی نیز در آینده عرضه می‌شوند و برای هدآپ دیسپلی نیز تغییراتی در نظر گرفته شده است. پله‌های جانبی برقی نیز در آینده برای این خودرو قابل سفرش خواهند بود.

شرکت جنسیس برای مدل‌های مجهز به موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری از ترمزهای چهار پیستونه استفاده کرده است. همجنین مدل‌های مجهز به موتورهای 2.5 لیتری بنزینی و 3 لیتری دیزلی نیز اکنون از این نوع ترمزها بهره می‌برند. این خودرو از لحاظ فنی با تغییراتی همراه نبوده و مشتریان بازار کره جنوبی می‌توانند این مدل را در دو رنگ جدید بدنه و ترکیب رنگ متفاوت کابین سفارش دهند. جنسیس در خصوص عرضه این نسخه به بازار آمریکا جزئیاتی را مشخص نکرده است.