ردمی 10 پرایم

ردمی 10 پرایم با تراشه هلیو G88 و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

شیائومی از ردمی 10 پرایم رونمایی کرد. توان پردازشی Redmi 10 Prime توسط تراشه هلیو G88 مدیاتک تامین می‌شود و یک باتری 6000 میلی‌آمپری نیز آن را همراهی می‌کند.

شیائومی امروز از جدیدترین عضو برند Redmi با نام ردمی 10 پرایم در هند پرده برداری کرد. این گوشی از مشخصات مشابهی با نسخه گلوبال ردمی 10 بهره می‌برد و تنها تفاوت بین آنها به استفاده از باتری بزرگتر ۶۰۰۰ میلی‌آمپری در مدل پرایم مربوط می‌شود.

مشخصات و ویژگی‌های ردمی 10 پرایم

ردمی 10 پرایم

ردمی 10 Prime از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن +FHD و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. در بدنه پشتی دستگاه نیز دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و سنجش عمق هم در کنار آن حضور دارند.

سکاندار این مجموعه پردازنده مدیاتک هلیو جی 88 است که در کنار ۴ یا ۶ گیگ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار گرفته است. باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری این گوشی نیز سبب خواهد شد تا نسبت به مدل جهانی، زمان بیشتری از گوشی استفاده کنید.

هنگامی که باتری گوشی تمام شد، باید به سراغ شارژر سریع ۱۸ وات USB-C که در جعبه قرار گرفته است، بروید. شما همچنین می‌توانید از نسخه پرایم Redmi 10 به عنوان یک پاور بانک استفاده کنید و با قابلیت شارژ معکوس دیگر دستگاه‌های خود را  (با کابل) با سرعت ۹ وات شارژ کنید. در بخش نرم افزاری نیز رابط کاربری MIUI 12.5 حضور دارد که بر پایه اندروید 11 است.

قیمت و زمان عرضه Redmi 10 Prime

ردمی 10 پرایم در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد. مدل ۴/۶۴ گیگ این گوشی ۱۷۱ دلار قیمت دارد و برای در اختیار داشتن مدل ۶/۱۲۸ گیگ نیز باید ۱۹۸ دلار هزینه کنید. فروش اولیه جدیدترین گوشی ردمی از ۱۶ شهریور ماه آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هندی ها از هرگوشی یدونه به فنا میدن فرقی نمیکنه😕باتری ۷۰۰۰باشه یا ۳۰۰۰ کلا با گوشی کشتی میگرن

  2. انصافا این ردمی ۱۰ هم چه تو هند چه تو گلوبال میتونه فروش خوبی با توجه به مشخصات و قیمت مقرون به صرفش داشته باشه.

  3. من موندم با وجود اینکه مردم هند تو زمینه باتری ترکوندن حرف اول رو میزنن چرا شیائومی واسه گوشیای هند باتری بزرگتر میذاره!؟
    میبینه ها هرروز هندیا یه بلایی سر گوشیشون میارن ولی چرا ظرفیت رو بزرگتر میکنه خدا داند…!