بررسی طرح صیانت

معرفی نمایندگان کمیسیون مشترک برای بررسی طرح صیانت توسط 5 کمیسیون مجلس

نصرالله پژمان‌فر، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس عنوان کرد که تاکنون نمایندگان 5 کمیسیون برای بررسی طرح صیانت از فضای مجازی معرفی شده‌اند.

نصرالله پژمان‌فر،‌ عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت بر اساس درخواست هیأت رئیسه مجلس 9 کمیسیون موظف شدند تا برای بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در کمیسیون مشترک نمایندگان خود را انتخاب کنند. وی عنوان کرد 5 کمیسیون تاکنون نمایندگان منتخب خود را معرفی کرده و احتمالا کمیسیون‌های دیگر نیز به زودی این کار را انجام خواهند داد.

نمایندگان 5 کمیسیون برای حضور در کمیسیون مشترک معرفی شدند

پژمان‌فر در ادامه با اشاره به این که اعضای کمیسیون اصل 90 تصمیم گرفتند تا بنده را برای بررسی این طرح در کمیسیون مشترک انتخاب کنند، بیان کرد کمیسیون‌های اقتصادی، صنایع، آموزش و فرهنگی نیز تاکنون اعضای خود را به منظور انجام این کار انتخاب کرده‌اند.

از این رو کمیسیون صنایع و معادن برای حضور در کمیسیون مشترک آقایان مصطفی طاهری، لطف الله سیاهکلی، علی جدی و رضا تقی پور را برگزیده است. آقایان محمد باقری بنابی و احمد امیرآبادی فراهانی نیز نمایندگان کمیسیون اقتصادی خواهند بود و آقایان حسین میرزایی، سید علی یزدی خواه،‌ بیژن نوباوه‌وطن و غلام‌رضا منتظری نیز از سوی کمیسیون فرهنگی در کمیسیون مشترک حضور خواهند داشت. نمایندگان کمیسیون آموزش و پرورش در کمیسیون مشترک نیز آقایان مهرداد ویس کرمی و احمدحسین فلاحی خواهند بود.

انتخاب رئیس، نایب رئیس و سخنگوی کمیسیون بررسی طرح صیانت

پژمان‌فر در انتها خاطرنشان کرد که امیدواریم تا از هفته پیش رو بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی کلید بخورد. لازم به ذکر است که در جلسه آغازین کمیسیون مشترک نسبت به انتخاب رئیس، نایب رئیس و سخنگوی کمیسیون مشترک اقدام خواهد شد.