مرسدس مایباخ EQS SUV

مرسدس مایباخ EQS SUV کانسپت با طراحی جذاب معرفی شد

مرسدس مایباخ EQS SUV معرفی شد. نسخه مفهومی این کراس الکتریکی فوق لوکس مرسدس به نسخه تولیدی آن که در سال 2023 به بازار عرضه می‌شود بسیار نزدیک خواهد بود.

مرسدس بنز در نمایشگاه مونیخ 2021 چندین محصول الکتریکی معرفی کرد که کانسپت مایباخ EQS SUV یکی از مهم‌ترین آنها محسوب می‌شود. این خودرو مفهومی به عنوان پیش‌نمایشی از کرس اوور الکتریکی فوق لوکس آینده این خودروساز آلمانی در سال 2023 به بازار عرضه خواهد شد. همچنین مرسدس اعلام کرد این نسخه مفهومی به نسخه تولیدی بسیار نزدیک خواهد بود.

معرفی مرسدس مایباخ EQS SUV

مرسدس مایباخ EQS SUV

مرسدس مایباخ EQS SUV کانسپت از طرح دو رنگ مشکی و قرمز بهره می‌برد و در نمای جلوی آن نیز دماغه‌ای تهاجمی با جلوپنجره بسیار بزرگ و کاملا بسته خودنمایی می‌کند. در دو طرف این جلوپنجره چراغ‌های LED باریکی نصب شده و درون آنها ده‌ها لوگوی مایباخ به چشم می‌خورد.

مرسدس مایباخ EQS SUV

از سایر ویژگی‌های ظاهری این کراس اوور الکتریکی فوق لوکس می‌توان به روکش‌های مشکی‌رنگ بدنه، رینگ‌های بسیار بزرگ ۲۴ اینچی با طراحی کاسه مانند، پله رکاب‌های آیرودینامیک، چراغ‌های عقب سراسری و دستگیرهای مخفی اشاره کرد. برای این خودرو درهای کاملا خودکار در نظر گرفته شده که دستگیره‌های آنها نیز در زمان نزدیک شدن راننده از محفظه خود خارج خواهند شد.

مرسدس مایباخ EQS SUV

هنگام ورود به کابین مرسدس مایباخ ای کیو اس SUV کانسپت طراحی لوکس آن چشم‌ها را به خود خیره خواهند کرد. همچنین غربیلک فرمان فوق پیشرفته و هایپراسکرین سراسری با نمایشگری ۱۲.۳ اینچی برای سرنشین جلو به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های کابین محسوب می‌شوند.

مرسدس مایباخ EQS SUV

ضمن این که کنسول میانی شناور، تریم رز طلایی و کف‌پوش‌های خز مصنوعی نیز توانستند سطح لوکس بودن این خودرو را افزایش دهند. سرنشینان عقب نیز از دو صندلی لوکس با فضای بسیار زیاد به همراه یک کنسول زیبا بهر می‌برند. همچنین طراحان برای این کنسول یک گلدان، نگه‌دارنده‌های نوشیدنی و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی را در نظر گرفتند.

مرسدس مایباخ EQS SUV

این خودروساز آلمانی جزئیات زیادی را از این خودرو مفهومی منتشر نکرده است، از این رو در خصوص مشخصات فنی آن اطلاعاتی در دست نیست. اما طبق اعلام این خودروساز، مرسدس مایباخ EQS SUV از یک پلتفرم الکتریکی کاملا جدید بهره می‌برد و پیش‌نمایشی از نسخه تولیدی این خودرو خواهد بود که قرار است طی سال آینده رونمایی شود. همچنین مرسدس اعلام کرد برد این کراس اوور الکتریکی به 600 کیلومتر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*