مرسدس G کلاس مدل 2022

مرسدس G کلاس مدل 2022 در نمایشگاه مونیخ معرفی شد

مرسدس G کلاس مدل 2022 در نمایشگاه مونیخ معرفی شد. نسخه جدید این شاسی بلند اکنون نسبت به قبل از تجهیزات استاندارد بیشتری بهره می‌برد.

مرسدس بنر از نسخه جدید G کلاس در نمایشگاه مونیخ پرده برداشت. مرسدس جی کلاس مدل 2022 اکنون در تمام نسخه‌ها از تجهیزات استاندارد بیشتری نسبت به قبل بهره می‌برد. همچنین این خودروساز آلمانی برای محصول جدید خود پکیج‌های جدیدی را برای داخل و خارج و چندین لوازم جانبی با نام پکیج پروفشنال لاین را در نظر گرفته است.

مشخصات مرسدس G کلاس مدل 2022

مرسدس G کلاس مدل 2022

پکیج پروفشنال لاین که شامل گارد چراغ‌های جلو، گِل‌پخش‌کن‌های جلو و عقب و لاستیک‌های گوشتی با رینگ‌های ۱۸ اینچی پنج پره می‌شود باعث خواهد شد تا نمای خشن و آفرودی این خودرو بیش از پیش به چشم بیاید. علاوه بر این، امکان سفارش پکیج پروفشنال اکستریور لاین کاستوم نیز برای مشتریان فراهم شده که شامل نگه‌دارنده زاپاس پروفشنال و باربند پروفشنال است و به کمک آنها می‌توان چادر سقفی را برپا کرد.

مرسدس G کلاس مدل 2022

مرسدس بنز برای این خودرو پکیج‌های دیگری را نیز در نظر گرفته تا مشتریان بتوانند شخصی‌سازی‌های بیشتری را اعمال کنند. برای ظاهر بیرونی این خودرو نیز پکیج‌هایی شامل Exclusive Line و AMG Line ارائه شده و همچنین مشتریان برای طراحی داخلی نیز می‌توانند پکیج‌های Standard Line، Exclusive Line و Superior Lines را سفارش دهند.

مرسدس G کلاس مدل 2022

مشتریان اکنون می‌توانند آپشن‌های بیشتری نظیر شیشه‌های دودی عقب، نورپردازی داخلی با ۶۴ رنگ مختلف و رنگ‌های متنوع‌تری برای بدنه را نیز برای این خودرو سفارش دهند. ضمن این که تمام نسخه‌های مرسدس G کلاس مدل 2022 اکنون به شکل استاندارد از تجهیزات بیشتری بهره می‌برند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. رنگ خیلی جذابی داره

    یکمی هم از اون لوکسی ظاهریش کم شده و عمل محورتر شده که سلیقه ایه
    ولی من خوشم اومد منطقی تر شده

  2. g کلاس فوق العاده است خیلی ازش خوشم میاد یکی از بهترین شاسی بلند های دنیاست.

  3. هیچ جا من ندیدم با اینا آفرود سنگین برن
    نه جى کلاس و نه هامر و نه فورد رپتور و نه حتى لندروور
    بیشترین آفرودر هایى که دیدم واقعا رو ماشین کار میکنن و بعدم کار میکشن .
    رانگلر هست و خانواده پاترول و تویوتا ها بخصوص هایلوکس و تاکوما و از همه بیشتر ۴ رانر.
    بقیه واسه دکور هستن و کلاس .

  4. من عاشق جی واگن هستم چون عالیه در بیراهه نوردی و بی همتاست عالیه از قبل بهتر شده وبهبود ها و ارتقاهایی روبه خودش دیده

  5. به درد بابابزرگا میخوره

  6. قشنگ شده یه جور آفرودی ترش کردن و تجهیزاتی بهش اضافه شده که خیلی بدرد بیراهه نوردی میخوره👌

  7. قربون قد و بالاش 😍