گوشی جدید اینفینیکس

گوشی جدید اینفینیکس با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و پریسکوپ ۵ برابری رویت شد

اخیرا تصویری از گوشی جدید اینفینیکس منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی با بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابری مجهز خواهد بود.

چند ماه پیش بود که گوشی مفهومی اینفینیکس با سیستم شارژ سریع ۱۶۰ وات رونمایی شد و ما در گجت نیوز به بررسی اولیه این گوشی پرداختیم. البته اولویت اصلی آن گوشی شارژ سریع بود، ولی از یک لنز پریکسوپ با فاصله کانونی ۱۳۵ میلی‌متر نیز بهره می‌برد که وعده بزرگنمایی دیجیتال ۶۰ برابر را به کاربر می‌داد. استفاده از لنز پریسکوپی در گوشی‌های اینفینیکس اتفاق تازه‌ای بود.

گوشی جدید اینفینیکس با دوربین قدرتمند

بر اساس شایعات منتشر شده، اینفینیکس در حال کار روی یک گوشی جدید با لنز پریسکوپی است که این بار برای فروش عرضه خواهد شد. دو تصویر از این گوشی منتشر شده است. بیایید به بررسی تصویر نمای نزدیک که مجموعه دوربین را به رخ می‌کشد، بپردازیم.

گوشی جدید اینفینیکس

دوربین پریسکوپ در پایین مجموعه دوربین قرار گرفته است و با توجه به نوشته‌های کنار آن می‌توان متوجه شد که دارای فاصله کانونی ۱۲۵ میلی‌متری است. این میزان امکان بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابری را فراهم می‌کند. همچنین گشودگی دیافراگم برابر با f/3.4 است.

این مشخصات برای یک دوربین پریسکوپی عادی تلقی می‌شود، ولی با توجه به عملکرد اینفینیکس یک پیشرفت قابل ملاحظه است. تا پیش ار این تنها شاهد استفاده ار چند لنز تله فوتو در گجت‌های این شرکت بوده‌ایم و آنها نیز بزرگنمایی ۲ برابری را ارائه می‌کردند.

شرکت Infinix همچنین برای اولین بار از یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی در استفاده کرده است. پیشتر شاهد استفاده از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در گوشی اینفینیکس نوت 10 پرو بودیم. رزولوشن بالای حسگر استفاده شده در گوشی جدید اینفینیکس می‌تواند زوم دیجیتال با کیفیتی را به ارمغان بیاورد. OIS نیز به ثبت تصویر بهتر کمک خواهد کرد.

علاوه بر اینها، یک دوربین فوق عریض با لنز ۱۳ میلی‌متری نیز در بدنه پشتی قرار گرفته است. ما نمی‌دانیم که گوشی جدید اینفینیکس چه زمانی رونمایی خواهد شد؛ اما با توجه به تصاویر منتشر شده، زمان زیادی باقی نمانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ظاهرا همه چی عالیه منتظرباشیم ببینیم کی واردبازارایران میشه