تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Alan Wake

تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Alan Wake مشخص شد + اولین تصاویر

استودیوی رمدی، تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Alan Wake – آلن ویک را اعلام کرد و همچنین اولین تصاویر آن نیز در دسترس قرار گرفته که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

پس از شایعات فراوان، نسخه ریمستر بازی Alan Wake سرانجام تایید شد و حالا تاریخ انتشار آن نیز مشخص شده است.

بازی آلن ویک در سال 2010 به صورت انحصاری برای ایکس باکس 360 انتشار یافت و مورد تحسین طرفداران و منتقدان قرار گرفت. حالا نسخه‌ی بازسازی آن در راه است که از رزولوشن 4K بهره می‌برد و برای نخستین بار، برای پلتفرم‌های پلی استیشن هم عرضه می‌شود. این ریمستر شامل دو اکسپنشن نسخه‌ی اصلی (بسته‌های الحاقی سیگنال و نویسنده) نیز خواهد بود.

نسخه ریمستر Alan Wake قرار است توسط اپیک گیمز منتشر شود و در تاریخ 5 اکتبر 2021 (13 مهر 1400) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی انتشار خواهد یافت. تصاویر نسخه‌ی جدید بازی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

همان طور که در تصاویر مشخص است، کیفیت تکسچرها بهبود مناسبی داشته اما در مجموع، تفاوت خاصی نسبت به نسخه‌ی اصلی دیده نمی‌شود.

استودیوی رمدی در رابطه با این نسخه‌ی جدید گفته است که «تمامی کات سین‌ها، شخصیت‌ها و مناطق از نظر گرافیکی و بصری بهبود داشته‌اند تا با فضای دلهره‌آور بازی همخوانی داشته باشند».

آلن ویک در دوران عرضه، توانست در فهرست بهترین‌های سالِ منتقدان مختلف قرار بگیرد و حتی نامزد سه جایزه‌ی بفتا شود. در نهایت 4.5 میلیون نسخه از بازی به فروش رفت و رمدی قصد ساخت دنباله‌ی آن را داشت که در نهایت تصمیم گرفت به سراغ پروژه‌‌های دیگر برود. آن‌ها در ادامه، کوانتوم برک (Quantum Break) و کنترل را ساختند که هر دو از نظر تجاری موفق بودند.

همان طور که بالاتر هم ذکر شد، نسخه ریمستر بازی آلن ویک در تاریخ 13 مهر برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس، سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*