تریلر رونمایی از بازی Marvel’s Spider-Man 2 را تماشا کنید

در جریان رویداد پلی استیشن از دنباله بازی اسپایدرمن با عنوان Marvel’s Spider-Man 2 به همراه یک تریلر کوتاه و هیجان‌انگیز رونمایی شد.

بالاخره شایعات به حقیقت پیوستند و دنباله مرد عنکبوتی معرفی شد. در رویداد پلی استیشن شوکیس، استودیو اینسامنیاک گیمز یکی از پرکارترین و خبرسازترین توسعه‌دهنده‌ها بود. این استودیو مطرح از بازی Marvel’s Spider-Man 2 به همراه یک تریلر جذاب رونمایی کرد و کاراکتر ونوم را به عنوان شخصیت منفی جدید این عنوان به تصویر کشید. این بازی در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد و پیتر پارکر و مایلز مورالز، شخصیت‌های اصلی آن هستند.

مرد عنکبوتی ۲

رایان اشنایدر به عنوان رئیس استراتژی این فرنچایز و روابط عمومی استودیو اینسامنیاک در وبلاگ پلی استیشن گفت که برایان اینتیهار، مدیر نوآوری Marvel’s Spider Man و رایان اسمیت به عنوان کارگردان بازی، برای این دنباله بازخواهند گشت. اشنایدر همچنین فاش کرد که تونی تاد صداپیشگی ونوم را در بازی Marvel’s Spider-Man 2 بر عهده خواهد داشت. یوری لاونتال و نادجی جتر هم به ترتیب نقش‌های پیتر و مایلز را ایفا خواهند کرد. در ادامه می‌توانید تریلر این عنوان را تماشا کنید.

بازی Marvel’s Spider Man در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن ۴ منتشر شد و موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای را برای سونی و اینسامنیاک به همراه داشت. سال ۲۰۱۹ سونی  بالاخره استودیو Insomniac Games را پس از ۲۰ سال سابقه توسعه فرنچایزهای بزرگ برای کنسول‌های پلی استیشن خریداری کرد.

نسخه اول با حضور پیتر پارکر (مرد عنکبوتی) همراه بود و به درگیری‌های او با دشمنان قدیمی و جدیدش می‌پرداخت. پس از آن، در نوامبر سال ۲۰۲۰ اسپین‌آف Marvel’s Spider Man: Miles Morales برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر شد. این اتفاق موجب ادامه‌دار شدن خط داستانی معرفی‌شده در بازی اصلی گردید؛ جایی که مایلز مورالز جوان توسط یک عنکبوت ژنتیکی جهش‌یافته گزیده شد و قدرت‌های عنکبوتی پیدا کرد.

به‌هرحال هنوز زمان زیادی تا انتشار بازی Marvel’s Spider-Man 2 باقی مانده است و قطعاً در ماه‌های پیش‌رو شاهد جزئیات داستانی و تریلر گیم‌پلی این عنوان خواهیم بود. با توجه به اکران فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» در چند ماه آینده، این فرنچایز پرطرفدار هیجان‌انگیزتر از همیشه به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*