بازی خدای جنگ: رگناروک

در بازی خدای جنگ: رگناروک هم خبری از صفحه بارگذاری نخواهد بود

نسخه قبلی God Of War هیچ‌گونه صفحه بارگذاری یا لودینگ خاصی نداشت و بازی خدای جنگ: رگناروک هم از این ویژگی مهم برخوردار خواهد بود.

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های بازی God Of War استودیو سانتا مونیکا که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، این بود که همه‌چیز در یک شات مداوم و یکپارچه و بدون هیچ وقفه‌ای اتفاق می‌افتاد. با رونمایی از اولین نمایش این عنوان موردانتظار در رویداد اخیر پلی استیشن، بسیاری از طرفداران برایشان سوال شد که آیا این نسخه هم از چنین ویژگی جذابی بهره‌مند خواهد بود یا خیر. خوشبختانه توسط کارگردان روایی این اثر تایید شد که در بازی خدای جنگ: رگناروک هم از صفحه بارگذاری خبری نیست و بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش‌های مختلف نقشه حرکت کنند.

این خبر از سمت مت سوفوس به عنوان کارگردان روایی بازی خدای جنگ: رگناروک تایید شد. یکی از طرفداران در توییتر پرسیده بود که آیا God Of War: Ragnarok هم به صورت یک بازی تک‌شات و یکپارچه منتشر خواهد شد یا خیر؛ سوفوس در پاسخ به این کاربر گفت: «یک بازی بدون وقفه و تک‌شات مانند نسخه قبلی». پاسخ سوفوس به شکل واضحی این موضوع را تایید می‌کند پس دیگر نگران صفحات بارگذاری نباشید حین انتشار بازی، با فراغ بال به همراه کریتوس و آترئوس وارد سفری جدید شوید.

استفاده این روش نگرانی بزرگی را برای استودیو سانتا مونیکا به همراه نداشت؛ مخصوصاً با توجه به میزان علاقه شدید مخاطبان و منتقدین به این اتفاق. اما در مستند Raising Kratos، توسعه‌دهندگان درباره مشکلات و سختی‌های این تکنیک نیز صحبت کردند؛ روشی سینمایی که حکم لانگ تیک، برداشت بلند یا سکانس‌پلانِ دنیای ویدیوگیم را دارد.

با وجود ادامه‌دار بودن این چالش، سانتا مونیکا دیگر نمی‌تواند از چیزی دست بکشد و عدم وجود صفحه بارگذاری را نادیده بگیرد زیرا بسیار دشوار خواهد بود. بنابراین باید این موضوع به شکل رسمی و گسترده‌تری تایید شود تا اگر کسی کماکان نگرانی خاصی دارد، کاملاً مطمئن شود. بازی خدای جنگ: رگناروک در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*