بازی God of War Ragnarok

جزئیات تازه‌ای درباره مبارزات بازی God of War Ragnarok منتشر شد

بازی God of War Ragnarok ابزارهای بیشتری برای استفاده حین مبارزه در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و دشمنان هم چالش‌برانگیزتر خواهند بود.

رونمایی اولین نمایش گاد آو وار رگناروک در رویداد اخیر پلی استیشن، بسیار خبرساز شد و جزئیات مختلفی را در اختیار طرفداران و رسانه‌ها قرار داد؛ یکی از این موارد، سیستم مبارزات بازی است. مبارزات نسخه قبلی خدای جنگ از نظر مکانیکی عالی بود اما اریک ویلیامز  -که جایگزین کوری بارلوگ به عنوان کارگردان این نسخه شده است- در مصاحبه با IGN گفت که مبارزات بازی God of War Ragnarok در زمینه‌های مختلف گسترش پیدا خواهند کرد.

به گفته ویلیامز، یکی از مواردی که استودیو سانتا مونیکا در طول توسعه بازی God of War Ragnarok بر روی آن تمرکز کرده است، گسترش مجموعه آیتم‌ها برای تنوع بیشتری و آزادی عمل بازیکنان در مبارزات می‌باشد. ویلیامز که در پروسه ساخت تمام نسخه‌های سری «خدای جنگ» حضور داشته، در این‌باره می‌گوید: «God of War 2 و Ghost of Sparta احتمالاً دو بازی موردعلاقه‌ام هستند که من بر روی آن‌ها کار کردم.»

اودر ادامه افزود: «در هر دو بازی روشی وجود داشت که ساختار پایه‌ای را در اولویت قرار می‌داد. پس از این موضوع، باید متوجه می‌شدیم که بعد از آن چه اتفاقی قرار است رخ دهد؟ در واقع باید به علایق طرفداران بها می‌دادیم و در راستای اصول پایه‌ای و فرم مشخص بازی تنوع ایجاد می‌کردیم. اما چیزی فراتر از این چارچوب ممکن نبود زیرا استانداردهای آن زمان با امروز بسیار فرق می‌کرد. حالا که برای نخستین‌بار کارگردانی این عنوان را بر عهده دارم، از وقایع و رخدادهای گذشته درس خواهم گرفت و بر اساس تجربیات امروزم پیش می‌روم. بنابراین در بازی God of War Ragnarok، تمام سعی‌مان را خواهیم کرد تا آزادی عمل و پویایی بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار دهیم.»

او همچنین توضیح داد که این اتفاق به روش‌های مختلفی صورت خواهد گرفت که یکی از آن‌ها پیشرفت سلاح‌ها و تجهیزات کریتوس است. در همین حال، آترئوس هم حضور پررنگ‌تری در میادین نبرد خواهد داشت. او حالا کمی بزرگ‌تر شده است و ارتباط‌‌اش با کریتوس نیز متفاوت‌تر خواهد بود. دشمنان هم با قدرت بیشتری بازمی‌گردند و در اغلب اوقات می‌توانند به راحتی در برابر شما قرار گیرند و شکست‌تان دهند. به همین دلیل، بالانس خوبی میان تجهیزات کریتوس/آترئوس و نیروهای دشمن ایجاد خواهد شد.

بازی God of War Ragnarok

در نهایت، ویلیامز به لحظه‌ای در تریلر بازی God of War Ragnarok اشاره کرد که در آن کریتوس از Blades of Chaos معروف خود به عنوان قلاب استفاده می‌کند. به گفته اریک ویلیامز، این مکانیک به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مبارزات عمودی‌تری را تجربه کنند و مانند نسخه‌های قدیمی، در ارتفاعات نیز به کشتار و سلاخی دشمنان مشغول شوند! البته انمی‌ها هم می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و اگر حواس‌تان نباشد، به شدت گرفتار خواهید شد.

در مجموع به نظر می‌رسد که اریک ویلیامز و اعضای استودیو سانتا مونیکا، قصد دارند تا با بهبود ویژگی‌های نسخه قبلی و نگاهی به قابلیت‌های کاربردی نسخه‌های قدیمی، تجربه‌ جدیدی را خلق کنند. بازی God of War Ragnarok آخرین نسخه از حماسه نورس است و در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*