والپیپرهای آیفون 13

والپیپرهای آيفون 13 و آیفون 13 پرو را با کیفیت +HD دانلود کنید

اپل سرانجام از گوشی‌های سری iPhone 13 با پیشرفت‌هایی در زمینه پردازنده و دوربین رونمایی کرد. در این مطلب می‌توانید والپیپرهای آیفون 13 و آیفون 13 پرو را با کیفیت +HD دانلود کنید.

کوپرتینویی‌ها بالاخره از گوشی‌های سری آیفون 13 پرده برداری کردند. این گوشی‌ها در مقایسه با نسل گذشته عملکرد بسیار بهتری را ارائه می‌دهند. البته احتمالا چند هفته طول می‌کشد تا گوشی‌های جدید اپل در سطح بین‌المللی عرضه شوند؛ اما تا آن زمان می‌توانید والپیپرهای آيفون 13 و آيفون 13 پرو را دانلود کنید.

والپیپرهای آیفون 13 و آيفون 13 پرو

اپل علاوه بر ارائه گوشی‌های جدیدش با سخت افزار ارتقا یافته، تصاویر زمینه زیبایی نیز برای آنها تدارک دیده است که ممکن است روی گوشی هوشمند شما عالی به نظر برسند. تصاویر زمینه آیفون 13 مملو از رنگ‌های مختلف هستند تا گستره داینامیک، روشنایی بالا و فضای رنگی وسیع iPhone 13/ 13 Pro را به رخ بکشند.

در ادامه تصاویر زمینه این دو گوشی به صورت جداگانه قرار داده شده‌اند. البته توجه داشته باشید که تصاویر زیر به جهت نمایش در سایت فشرده شده‌اند و برای دانلود آنها با کیفیت +HD باید از طریق لینک موجود در انتهای مطلب اقدام کنید.

تصاویر زمینه iPhone 13

اپل می‌خواهد با استفاده از طراحی انتزاعی انرژی دریافت شده از ویژگی‌های جذاب آيفون 13 را به نمایش بگذارد.

تصاویر زمینه iPhone 13 Pro

والپیپرهای آيفون 13 پرو روی گوشی‌های مجهز به نمایشگر اولد از جمله آيفون 12 مینی، آيفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس فوق‌العاده زیبا خواهند بود.

مشخصات و ویژگی‌های آیفون 13 و آیفون 13 پرو

آيفون 13 به نمایشگر ۶.۱ اینچی سوپر رتینا مجهز شده است و لایه‌ای از سرامیک شیلد نیز از آن محافظت می‌کند. از آن طرف اپل در آیفون 13 مینی از نمایشگر ۵.۴ اینچی سوپر رتینا استفاده کرده است. هر دو گوشی در نسخه‌هایی مجهز به ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شوند.

آيفون 13 در مقایسه با نسل قبل ۲.۵ ساعت عمر باتری بیشتری را ارائه می‌کند. این گوشی از شارژ سریع ۲۰ وات، شارژ بی سیم مگ سیف ۱۵ وات و شارژ بی سیم Qi با سرعت ۷.۵ وات پشتیبانی می‌کند.

آيفون 13 مینی متاسفانه در این زمینه ضعیف‌تر است و تنها ۱.۵ ساعت عمر باتری بیشتری را نسبت به آيفون 12 مینی ارائه می‌دهد. سرعت شارژ این گوشی تفاوتی با مدل استاندارد ندارد.

حالا نوبت به مدل‌های پرو می‌رسد. آیفون 13 پرو به نمایشگر ۶.۱ اینچی سوپر رتینا XDR مجهز شده است و مدل پرو مکس نیز از نسخه ۶.۷ اینچی همین نمایشگر بهره می‌برد. هر دو مدل دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز تطبیقی هستند که می‌تواند بر اساس محتوای در حال نمایش رفرش ریت را از ۱۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز تغییر دهد.

والپیپرهای آیفون 13 / آیفون 13 پرو

در بخش دوربین این دو گوشی نیز تغییرات زیادی اعمال شده است. آيفون 13 پرو از یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از این لنز اقدام به عکاسی ماکرو کنند.

در کنار این دوربین، یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است که می‌تواند بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری و دیجیتال ۱۵ برابری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. دوربین اصلی گوشی نیز به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با اسکنر لایدار مجهز شده است و در شرایط نوری کم تا ۲.۲ برابر عملکرد بهتری نسبت به نسل قبل دارد.

آيفون 13 پرو نسبت به نسل قبل تا ۲.۵ ساعت عمر باتری بیشتری را ارائه می‌دهد. مدل پرو مکس نیز افزایشی ۱.۵ ساعتی به خود دیده است. هر دو مدل از شارژ سیمی سریع ۲۰ وات و شارژ بی سیم مگ سیف ۱۵ وات پشتیبانی می‌کنند. مدل‌های پرو آیفون 13 در نسخه‌هایی با حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی عرضه می‌شوند.

تمامی مدل‌های آيفون 13 به تراشه A15 Bionic اول مجهز شده‌اند. این تراشه بر پایه معماری ۵ نانومتری ساخته شده است و از شش هسته پردازشی بهره می‌برد. تراشه جدید اپل تا ۵۰ درصد نسبت به سایر رقبا سریع‌تر است و پردازنده گرافیکی نیز تا ۳۰ درصد نسبت به نسل قبل بهبود یافته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. والپیپرهای معمولی و بدون جذابیت و زیبایی