اپل واچ سری 7

اپل واچ سری 7 رسما معرفی شد؛ یک ساعت هوشمند کاملا متفاوت

در جریان رویداد کالیفرنیا استریمینگ اپل، ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 – Apple Watch Series 7 سرانجام معرفی شد و جزئیات آن در دسترس قرار گرفت.

اپل واچ سری 7 از نظر طراحی دستخوش تغییرات فراوانی شده تا به ساختار آیفون و آیپدهای جدید نزدیک شود. این ساعت هوشمند مجهز به ویژگی‌های تازه‌ای است که در مدل‌های پیشین غایب بودند.

اپل واچ سری 7 قرار است در دو سایز 45 و 41 میلی‌متری عرضه شود که کمی بزرگ‌تر از مدل قبلی است که در دو سایز 40 و 44 میلی‌متری وارد بازار شده بود. برخلاف آیفون‌ها که معمولا در طراحی آن‌ها، تغییرات ناگهانی رخ نمی‌دهد، شرکت اپل ترسی از متحول کردن ظاهر ساعت‌های هوشمند خود ندارد. البته آن‌ها بعضی از بخش‌ها را تغییر نداده‌اند، برای مثال تغییری در دکمه‌های کناری ایجاد نشده که البته منطقی است، محل قرارگیری این دکمه و شکل آن کاملا کارآمد بود و نیازی به تغییر حس نمی‌شد.

مشخصات اپل واچ سری 7

اما همان طور که بالاتر هم اشاره شد، در طراحی این ساعت از آیفون‌ها و آیپدهای جدید الهام گرفته شده‌ است. همچنین گوشه‌های زیرین ساعت کمی منحنی طراحی شده‌اند تا در برخورد با پوست، احساس بهتری داشته باشند.

برخلاف مدل پیشین، اپل واچ سری 7 دارای طراحی تخت است و صفحه نمایش آن نیز از طراحی خمیده‌ی سری 6 فاصله گرفته است. این طراحی تخت کمک کرده تا اپل فضای بیشتری در اختیار داشته باشد و صفحه نمایش بزرگ‌تری ارائه دهد. صفحه نمایش 1.8 اینچی این ساعت، بزرگ‌تر از همه‌ی مدل‌هایی است که تاکنون شرکت اپل معرفی و عرضه کرده.

اپل واچ سری 7

اپل واچ سری 7 اگرچه دارای طراحی متفاوتی است اما همچنان از بندهای قبلی پشتیبانی می‌کند که اتفاق خوبی برای طرفداران است و می‌توانید خریدهای پیشین خود را باز هم به کار بگیرید.

در بخش سخت افزاری، سری 7 از چیپست جدید اس 7 (S7) استفاده می‌کند که سرعت بالایی دارد و عملکرد آن راضی کننده است. اپل برای این تراشه از تکنولوژی‌های تازه‌ای استفاده کرده که باید دید در مقایسه با سری 6، تا چه اندازه می‌تواند اکوسیستم این ساعت را دستخوش تغییر کند.

اپل همچنین چند واچ فیس جدید را برای این ساعت معرفی کرده که می‌توانند برای سلیقه‌های مختلف مناسب باشند. این واچ فیس‌ها کاملا با صفحه نمایش اولد بزرگ سری 7 هم‌خوانی دارند و جذابیت‌های آن را افزایش داده‌اند.

اپل همچنین وعده داده که سری 7 از نظر عمر باتری نیز قابل قبول باشد. این مدل جدید در مقایسه با سری 6، از باتری بزرگ‌تری بهره می‌برد و چیپست سریع آن نیز این پتانسیل‌ را دارد تا کارایی باتری را افزایش دهد. در مجموع، می‌توانید از این ساعت هوشمند برای مدت طولانی‌تری استفاده کنید اما جزئیات تکمیلی در این رابطه فعلا در دسترس نیست.

علاوه بر این‌ها، اپل واچ سری 7 برای کسانی که ورزشکار هستند هم یک گزینه‌ی ایده‌آل خواهد بود و مجهز به قابلیت‌های مختلفی در رابطه با ورزش و سلامتی است که البته نمونه‌ی مشابه‌اش را ساعت‌های دیگر هم مشاهده کرده‌ایم اما می‌توان انتظار داشت که در این ساعت، دقت بالاتری داشته باشند. همانند الکتروکاردیوگرام (ECG)، پایش خواب و نظارت بر درصد اشباع اکسیژن در خون. هشدار دهنده‌های مختلفی هم برای این ساعت طراحی شده، همانند هشدار دهنده‌ی شستشوی دست که در دوران کرونایی می‌تواند کارآمد واقع شود.

در حال حاضر، قیمت و تاریخ عرضه‌ی اپل واچ سری 7 مشخص نیست اما شرکت سازنده به‌زودی اطلاعات بیشتری را در این زمینه منتشر می‌کند که آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*