بازی Gran Turismo 7

بخش داستانی بازی Gran Turismo 7 نیازمند اتصال به اینترنت خواهد بود

طبق جدیدترین اخبار، اگر بخواهید کمپین تک‌نفره بازی Gran Turismo 7 را تجربه کنید، باید پلی استیشن ۴ یا ۵ شما به اینترنت متصل باشد.

«گرن توریسمو ۷» یکی از چندین بازی انحصاری پلی استیشن بود که در رویداد PlayStation Showcase موردتوجه قرار گرفت. توسعه‌دهنگان بازی Gran Turismo 7 در این مراسم از تاریخ انتشار اثر موردانتظارشان پرده برداشتند و تریلر و تصاویر جذابی را نمایش دادند؛ گرافیک بی‌نظیر این نسخه و خودنمایی تکنولوژی ری تریسینگ، به شدت هواداران را شگفت‌زده کرد. مانند سایر عناوین حاضر در این رویداد، سونی برای قسمت هفتم «گرن توریسمو» نیز پستی را در وبلاگ پلی استیشن منتشر کرد و به جزئیات جدید آن پرداخت.

برای تجربه بازی Gran Turismo 7 حتی زمانی که مشغول تجربه بخش داستانی یا کمپین آن هستید، باید کنسول خود را به اینترنت متصل کنید. الزام اتصال به اینترنت برای بخش تک‌نفره بازی‌ها، همیشه اتفاقی ناامیدکننده و نه‌چندان خوشایند بوده است و حالا «گرن توریسمو» هم به این معضل دچار خواهد شد. سایر ویژگی‌های بازی نیز نیاز به اینترنت دارند؛ از جمله Livery Editor، قابلیت Scapes (که در آن می‌توانید تصویر تمام خودروهای بازی را ثبت و ویرایش کنید)، GT Cafe (که مرکز جمع‌آوری خودرو شما خواهد بود)، GT Auto (محل سفارشی‌سازی) و موارد دیگر.

با توجه به لزوم اتصال به اینترنت در حالت داستانی بازی Gran Turismo 7 و بساری از ویژگی‌های دیگر، ممکن است افراد کم‌تری به سراغ این عنوان بروند. قطعاً طرفداران قدیمی این فرنچایز همچنان منتظر این نسخه خواهند بود اما شاید برخی از آن‌ها نیز نسبت به این اتفاق واکنش منفی نشان دهند. باید ببینیم آیا استودیو پولی‌فونی دیجیتال (Polyphony Digital) و سونی تا زمان عرضه بازی تغییری در تصمیمشان ایجاد خواهند کرد یا خیر. «گرن توریسمو ۷» در تاریخ ۴ مارچ ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند  ۱۴۰۰) برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر خواهد شد.