مسابقه عکاسی با موبایل

هواوی برگزار می‌کند: بزرگ‌ترین مسابقه عکاسی با موبایل در دنیا

هواوی آغاز 2021 NEXT IMAGE Awards را اعلام کرد. از این رقابت به عنوان بزرگ‌ترین مسابقه عکاسی با موبایل در دنیا اسم برده می‌شود.

رقابت NEXT IMAGE Awards از تاریخ 24 شهریور آغاز شد تا امسال هم جای این مسابقه بزرگ عکاسی با موبایل خالی نباشد.

تا تاریخ 9 آذر، کاربران هواوی می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای گرفته شده توسط خود را ارسال کنند و برنده‌ی یکی از 70 جایزه ارزشمند باشند؛ از جمله گوشی هواوی P50 و جایزه نقدی 10 هزار دلاری!

هواوی پی 50

پیدایش مسابقه NEXT IMAGE Awards به سال 2017 باز می‌گردد. امکان ورود آسان به رقابت و  اهدای جوایز نفیس، بسیاری از عکاسان آماتور را نیز ترغیب به حضور در آن کرد. نشان به آن نشان که در چهار سال گذشته، بیش از 2 میلیون شرکت کننده داشت تا لقب بزرگ‌ترین مسابقه عکاسی با موبایل را تصاحب کند.

حالا پنجمین دوره‌ی این مسابقه در حال برگزاری است و کاربران می‌توانند از این لینک برای شرکت در آن اقدام کنند. داوران رقابت، گروهی از کارشناسان عکاسی با پیشینه غنی و ملیت‌های مختلف هستند. مثلا باید از Reuben Krabbe عکاس ورزشی کانادایی، Karen Smith منتقد هنری بریتانیایی و Olivier Chiabodo تهیه کننده رادیو و تلویزیون فرانسه نام ببریم.

ناگفته نماند که این رقابت فقط یک برنده ندارد و نام برندگان در دسته‌های مختلفی اعلام می‌شود؛ از جمله عکاسی پرتره، مونوکروم، رنگی، تله‌فوتو، زاویه باز، سوپر ماکرو و چند دسته دیگر!

سه برنده‌ی خوش‌شانس به عنوان بهترین عکاس سال، جایزه 10 هزار دلاری را دریافت خواهند کرد و به 27 نفر دیگر، جایزه هزار دلاری اهدا خواهد شد. 30 نفر هم برنده‌ی هواوی واچ 3 می‌شوند و 10 نفر از برندگان Student Focus Awards می‌توانند صاحب گوشی جدید هواوی پی 50 شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*