مشخصات فنی اپل واچ سری ۷

مشخصات فنی اپل واچ سری ۷ و چیپست S7 زیر قاب آن منتشر شد

اپل در رویداد معرفی ساعت هوشمند جدیدش هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی اپل واچ سری ۷ – Apple Watch Series 7 و چیپست قدرت‌بخش آن نکرد. اکنون یک منبع این اطلاعات را منتشر کرده است.

برخلاف نسل‌های قبلی پرفروش‌ترین ساعت هوشمند جهان، نطق اپل برای معرفی اپل واچ سری ۷ که سه شنبه گذشته قرائت شد، خیلی مبهم بود. این موضوع گمانه‌زنی‌هایی که در خصوص مشکلات دقیقه نودی اپل برای تولید اپل واچ جدید وجود دارد را تأیید می‌کند. شاید به همین خاطر هم هست که مشخصات فنی اپل واچ سری ۷ کاملاً با آنچه افشاگران قابل اعتماد به ما گفته بودند متفاوت است.

مشخصات فنی اپل واچ سری ۷

جالب اینجاست که حتی هیچ اطلاعات مهمی از اپل واچ جدید از جمله سرعت پردازنده در وب‌سایت خود سازنده، کمپانی اپل نیز ارائه نشده است. وقتی اپل هیچ صحبتی از تجربه کاربری ارائه شده توسط این گجت در رویداد خود نکرد، باعث شد بسیاری از کاربران تصور کنند که اپل مجدداً‌ از چیپست S6 نسل گذشته در این محصول جدید استفاده کرده است. البته این‌چنین نیست، اما MacRumors تأیید کرده است که نسخه اصلاح شده پردازنده S6 زیر قاب سری ۶ در سری جدید به کار گرفته شده تا از نظر عملکرد کلی مشابه یکدیگر باشند.

بیشتر بخوانید:

اپل واچ سری ۷ و ۶ شبیه‌تر از آن چیزی هستند که تصورش را می‌کنید

قدرت خام تراشه S7 نسبت به مدل قبلی خود با افزایش ۲۰ درصدی همراه بوده است که بدون استفاده از یک CPU جدید نیز رسیدن به آن امکان‌پذیر است. با توجه به اینکه سری ۷ با یک نمایشگر نسبتاً بزرگ‌تر از نسل‌های گذشته ارائه شده، باید روی SiP تراشه جدید نیز بهینه‌سازی‌هایی انجام شده باشد تا از عمر باتری کاسته نشود.

در گزارشی دیگر،  MacRumors تأیید کرده است که سری ۷ اپل واچ با یک کابل شارژ سریع مغناطیسی USB-C یک متری، حافظه ۳۲ گیگابایتی داخلی،فناوری بی‌سیم بلوتوث ۵.۰ و فناوری فوق باند پهن U1 عرضه می‌شود که حافظه و فناوری‌های بی‌سیم آن کاملاً مشابه نسل گذشته هستند.

وزن نسل جدید اپل واچ نیز افزایش پیدا کرده است. البته این افزایش وزن خیلی نیست. نسخه ۴۱ میلی‌متری در مدل‌های آلومینیومی، فولادی ضد زنگ و تیتانیومی بین ۴.۹ تا ۶.۹ درصد سنگین‌تر از نسخه‌های مشابه نسل قبل شده‌اند. در حالی که نسخه ۴۵ میلی‌متری این مدل‌ّها نیز بین ۶.۶ تا ۹.۳ درصد سنگین‌تر هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*