الکترون Truva

هایپرکار الکترون Truva معرفی شد

هایپرکار الکترون Truva معرفی شد. هایپرکار جدید شرکت الکترون نسخه کم‌توان‌تر هایپرکار Quasar محسوب می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت الکترون در ماه آوریل 2021 از هایپرکار الکتریکی Quasar پرده برداشت. این خودروساز در مراسم رونمایی اعلام کرد هایپرکار Quasar از قدرتی برابر با 2300 اسب بخار بهره می‌برد و ظرف مدت 1.65 ثانیه می‌تواند از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین حداکثر سرعت این خودرو نیز روی 450 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. این هایپرکار الکتریکی فقط در تعداد 99 دستگاه به تولید خواهد رسید و نخستین مدل‌های آن نیز در سال 2023 به مشتریان تحویل داده خواهد شد. شرکت الکترون اکنون پیش از تولید Quasar از هایپرکار جدیدتری با نام Truva رونمایی کرد که البته در خصوص زمان تولید آن اطلاعاتی در دست نیست.

مشخصات الکترون Truva

الکترون Truva

هایپرکار Truva که به عنوان برادر کم‌توان‌تر هایپرکار Quasar محسوب می‌شود روی کاغذ از مشخصات چشمگیری بهره می‌برد. این خودرو همانند برادر خود به سیستم چهار چرخ محرک مجهز شده است، اما بر خلاف Quasar دارای سه موتور الکتریکی بوده که دو واحد الکتریکی در اکسل عقب و یک موتور در بخش جلو نصب شده‌اند.

الکترون Truva

شرکت الکترون اعلام کرد پیشرانه‌های الکتریکی هایپرکار Truva می‌تواند قدرت ترکیبی 1400 اسب بخار را به تولید برسانند. هرچند این میزان قدرت از هایپرکار Quasar بسیار کمتر است، اما از هایپرکار الکترون وان این خودروساز که سال قبل معرفی شد، قدرتمندتر است. طبق اطلاعات اولیه‌ای که شرکت الکترون منتشر کرده، Truva از شاسی کامپوزیتی نوآورانه و سیستم تعلیق پوش رود بهره می‌برد. همچنین برای این خودرو باتری 100 کیلووات ساعتی نیز در نظر گرفته شده است.

الکترون Truva

به نظر می‌رسد الکترون با هدف کاهش قیمت هایپرکار Truva را در جایگاهی پایین‌تر از Quasar قرار داده است. طبق اعلام این خودروساز، قیمت پایه Truva از 600 هزار یورو شروع خواهد شد. همچنین قرار است برای این هایپرکار پس از مدل کوپه نسخه کانورتیبل نیز به تولید برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. تلفیقی از مک لارن و لامبورگینی

  2. دقت کردین ، هرچی هایپر کار این مدت تولید شده برقی بوده

  3. ماشین زیبایی هست ، اما از صفر تا صد طراحی اش ، بر اساس لامبو سیان بوده ، کاملا مشخصه ، دقت کنید …
    اما چیزی که مشخصه ، این هشت که ساخت هایپر ‌ار الکتریکی قدرتمند ، از نهار پختن اسون تر شده