گلکسی زد فلیپ 3

بررسی ویدیویی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ + مشخصات و ویژگی‌ها

در بررسی ویدیویی گوشی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ می‌توانید با مشخصات، امکانات، قابلیت‌ها، طراحی و تمام ویژگی‌های این گوشی تاشو آشنا شوید.

شرکت سامسونگ در مرداد امسال از نسل سوم گوشی تاشو جدید خود یعنی گلکسی زد فلیپ 3 – Samsung Galaxy Z Flip 3 رونمایی کرد. این گوشی، قیمت کمتری نسبت به نسل قبلی دارد، نمایشگر بیرونی آن بزرگ‌تر شده و اصلاحاتی روی آن انجام شده است و به این ترتیب با یک گوشی تاشو جذاب‌تر و بهتر از قبل مواجه هستیم.

گلکسی Z Flip 3 دارای طراحی صدف‌مانند است و نمایشگر آن به صورت افقی تا می‌شود تا از این جهت با گوشی منعطف متفاوتی نسبت به گلکسی زد فولد 3 روبه‌رو باشیم. طراحی زد فلیپ 3 ما را به یاد گوشی های تاشو و محبوب قدیمی می‌اندازد. این گوشی از استاندارد IPX8 برای محافظت در برابر نفوذ آب بهره می‌برد و شیشه بسیار نازک نمایشگر با اضافه شدن لایه پنل و لایه محافظ، 80 درصد مقاوم‌تر از قبل شده است. مقاومت قاب آلومینیومی گوشی نیز افزایش قابل توجهی داشته و بدنه پشتی نیز از جنس شیشه است.

وزن 183 گرم، نمایشگر داخلی 6.7 اینچی تاشدنی از نوع Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و وضوح 2640 در 1080 پیکسل، نمایشگر بیرونی 1.9 اینچی سوپر امولد با وضوح 512 در 260 پیکسل، سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری وان یو آی 3.1.1، تراشه 5 نانومتری اسنپدراگون 888 با پشتیبانی از شبکه 5G، پردازشگر گرافیکی آدرنو 660، رم 8 گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 یا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی، بلوتوث 5.1، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 15 واتی و شارژ بی سیم 10 واتی از دیگر مشخصات و ویژگی‌های گلکسی زد فلیپ 3 به شمار می‌روند.

شما با استفاده از نمایشگر بیرونی می‌توانید نوتیفیکشن‌ها را بخوانید، عکس سلفی بگیرید، پخش موسیقی را کنترل کنید و کارهای دیگری نیز با آن انجام بدهید. گلکسی زد فلیپ 3 با قیمت پایه هزار دلار از آگوست 2021 به بازار جهانی عرضه شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی سامسونگ گلکسی Z Flip 3 را مشاهده کنید و با مشخصات، امکانات، قابلیت‌ها، طراحی و تمام ویژگی‌های این گوشی تاشو جذاب بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بهترین گوشی های تاشوی دنیا رو سامسونگ میزنه و نمونه ش گوشیهای امسالشه که برای اولین بار در دنیا یک گوشی تاشو استاندارد ضدآب داره…بزودی شاهد اسکی هواوی و برندهای چینی یگه از این فناوری خواهیم بود