واکسن کرونا فایزر

واکسن کرونا فایزر کودکان 5 تا 11 ساله را ایمن می‌کند

شرکت فایزر اعلام کرد واکسن کووید 19 ایمنی کودکان ۵ تا ۱۱ ساله را تقویت می‌کند. واکسن کرونا فایزر به زودی به کودکان تزریق می‌شود.

بنا بر اعلام شرکت فایزر، واکسن کووید 19 موجب تقویت ایمنی بدن کودکان پنج تا یازده ساله می‌شود. بنابراین این شرکت تلاش می‌کند تاییدیه مربوطه را دریافت و آن را به کودکان ایالات متحده، اروپا و دیگر کشورها تزریق کند. در آزمایش‌های بالینی که توسط فایزر انجام شد، کودکان 5 تا 11 ساله شرکت کردند. دو دوز دارو به دو سوم شرکت کنندگان با فاصله 21 روزه تزریق شد و بقیه هم دارونما دریافت کنند.

درخواست مجوز واکسن کرونا فایزر برای کودکان

نتایج هم نشان از مطابقت ایمنی ایجاد شده در این گروه سنی با گروه سنی 16 تا 25 ساله داشت. این شرکت گفت امکان مقایسه مشخصات ایمنی با گروه سنی بزرگتر وجود دارد. بنا بر اعلام آلبرت بورلا، مدیر اجرایی فایزر، موارد کووید 19 از ماه جولای در کودکان ایالات متحده تقریبا 240 درصد افزایش یافته است که تاکید بر بهداشت عمومی برای واکسیناسیون دارد.

وی گفت بنا بر آزمایش انجام شده، ما مجوز واکسن کودکان 5 تا 11 ساله را درخواست می‌دهیم. نتایج بررسی‌ها را هم فورا به سازمان غذا و داروی آمریکا و دیگر نهادها ارائه خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*