تیگو 8 پرو

تیگو 8 پرو به سیستم رانندگی خودران L2.5 مجهز است

خودرو تیگو 8 پرو – Tiggo 8 Pro به آخرین سیستم رانندگی خودکار L2.5 مجهز شده و جهشی بزرگ در فناوری و رانندگی هوشمند را به وجود آورده است.

از نظر فناوری و رانندگی هوشمند، TIGGO 8 PRO مجهز به آخرین سیستم L2.5 سیستم راهنمای رانندگی خودکار است که واقعا ایمنی کاربران را در توسعه و طراحی محصول مورد توجه قرار می‌دهد.

در حال حاضر، خودروهای هوشمند به مرکز توسعه صنعت خودروسازی جهانی تبدیل شده‌اند و به راهی اجتناب ناپذیر برای غول‌های سنتی خودرو، خودروسازان جدید و غول‌های فناوری تبدیل شده‌اند. اکثر مارک‌های خودرو به فناوری رانندگی خودکار سطح L2-L3 مجهز شده‌اند. عملکردهای کمک رانندگی مانند ACC، کنترل زبان و هشدار تصادف نیز استاندارد شده‌اند. امروز من یک مدل مجهز به سیستم L2.5 Automatic Driving Assistance System را معرفی می‌کنم؛ مدل جدید رده بالا TIGGO 8 PRO.

تیگو 8 پرو

تیگو 8 پرو دارای بسیاری از توابع فناوری کمک رانندگی است؛ نه تنها مجهز به ACC پرسرعت (سیستم کروز تطبیقی)، ICA (سیستم یکپارچه کروز کمک)، TJA (سیستم کمک ترافیک ترافیکی)، بلکه دارای DOW (درب بازکن منطقه کور هشدار تصادف)، RCTA (هشدار ترافیک عقب)، LDW (هشدار خروج از خط)، ده‌ها سیستم پیشرو در صنعت کمک هوشمند رانندگی، مانند AEB (ترمز اضطراری خودکار) با حفاظت از عابران پیاده و دوچرخه، طیف وسیعی از امکانات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ضمانت ایمنی برای یک مدل رده بالا.

پیکربندی تکنولوژیکی TIGGO8 PRO تنها این موارد را ندارد: «کابین خلبان تکنولوژیکی» یکی از نقاط اصلی فروش آن فراتر از رقبای اصلی است. صفحه نمایش دوگانه فوق‌العاده بزرگ 24.6 اینچی و سیستم تهویه مطبوع LCD 8 اینچی + صفحه نمایش لمسی صندلی، یک فناوری تعاملی سه صفحه‌ای ایجاد می‌کند و یک کابین خلبان فضایی تکنولوژیکی فراگیر را برای کاربران ایجاد می‌کند. علاوه بر این، TIGGO 8 PRO همچنین به یک «فناوری سیاه» انسانی‌تر مجهز شده است. شارژ بی سیم تلفن‌های همراه برای از بین بردن «اضطراب باتری»، «درب عقب القایی الکتریکی» که هر دو دست را آزاد می‌کند و شما فقط باید بگویید «ببر کوچک ، سلام». این می‌تواند عملکرد کنترل زبان را بیدار کند و به طور مداوم تجربه کاربر را با فناوری هوشمند بهبود بخشد و به کاربران اجازه می‌دهد تا بر لذت رانندگی تمرکز کنند.

تیگو 8 پرو

تیگو 8 پرو یک شاسی بلند متوسط با اندازه بدنه 4722x1860x1745mm، فاصله بین دو محور 2710mm و زبان طراحی خانواده جدید LIFE IN MOTION 3.0 ، مجهز به ترکیب «قدرت پلاتین» 1.6TGDI + 7DCT است که عملکرد شتاب فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد. مصرف سوخت فوق‌العاده پایین باعث می‌شود TIGGO 8 PRO تنها در 8.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برسد و مصرف سوخت در هر 100 کیلومتر به 6.8 لیتر برسد.

خلاصه این که TIGGO 8 PRO یک مدل SUV پیشرفته است که قدرت، فناوری، ایمنی و تجربه کاربر را ترکیب می‌کند. در بازار کنونی ایران، خواه از سیستم‌های کمک رانندگی ADAS استفاده شود یا از تجربه کاربر، تیگو 8 پرو بهترین جایگزین برای مارک‌های خودروهای ژاپنی و کره‌ای است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*