بینگ

بیشترین سرچ در جستجوگر بینگ به کلمه گوگل اختصاص دارد

گوگل در دادگاه تجدیدنظر جریمه 5 میلیارد دلاری خود اعلام کرده است که پرجستجوترین عبارت جستجوگر بینگ مایکروسافت، کلمه Google است.

چندی پیش گوگل از جانب اتحادیه اروپا متهم شد که از موفقیت سیستم عامل اندروید در بازار استفاده کرده تا گوگل به عنوان جستجوگر پیش فرض دستگاه استفاده شود. بنابراین جریمه 5 میلیارد دلاری برای گوگل در نظر گرفته شده است. گوگل در طی دادگاه تجدیدنظر جریمه 5 میلیارد دلاری گفت در موتور جستجوگر بینگ مایکروسافت، بیشترین کلمه‌ای که جستجو می‌شود، گوگل است. بنابراین جستجوگر Google توسط کاربران بینگ بیش از هر عبارت دیگر جستجو می‌شود.

تمایل کاربران بینگ به استفاده از جستجوگر گوگل 

وکیل شرکت گوگل در دادگاه گفت ما شواهدی را ارائه کردیم که نشان می‌دهد گوگل بیشترین کلمه جستجو شده در جستجوگر بینگ است. گوگل توسط مردم انتخاب شده و علت آن هم اجبار نیست. آماری که از SEO Ahrefs هم منتشر شده نشان می‌دهد اصلی‌ترین عبارتی که در بینگ و سراسر دنیا منتشر شده هم گوگل است. کلمه‌های یوتیوب، فیسبوک و آمازون بعد از گوگل قرار دارند. اگر این داده‌ها محدود به ایالات متحده شود، رتبه سوم بیشترین کلمه جستجو شده در اختیار Google است. جالب است که کلمه Bing در رتبه دهم لیست جهانی قرار دارد.

البته انتخاب پیش فرض‌ها سهم زیادی در این موضوع دارد. در مرورگر مایکروسافت اج، جستجوگر بینگ به صورت پیش فرض استفاده می‌شود اما کاربران قادر به تغییر آن به گوگل هستند. جستجوی کلمات در گوگل با الگوریتم‌های این شرکت بسیار آسان‌تر شده است. او گفت بنا بر اطلاعات منتشر شده، 95 درصد کاربران به جای بینگ از گوگل استفاده می‌کنند. با این حال اعتقاد کمیسر رقابت اتحادیه اروپا بر این است که گوگل تولیدکنندگان موبایل را مجبور به نصب پیش فرض مرورگر کروم روی دستگاه‌های خود کرده است. باید منتظر باشیم و ببینیم سرانجام این دعوا چه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*