تست مقاومت گلکسی زد فلیپ 3

تست مقاومت گلکسی زد فلیپ 3؛ سوگلی سامسونگ چقدر زیر شکنجه دوام می‌آورد؟

در ویدیو تست مقاومت گلکسی زد فلیپ 3 – Galaxy Z Flip 3 میزان مقاومت این گوشی تاشو در برابر گرد و غبار، فشار و خراشیدگی بررسی شده است.

شرکت سامسونگ در مردادماه از نسل سوم گوشی تاشو جدید خود یعنی گلکسی زد فلیپ ۳  رونمایی کرد. این گوشی، قیمت کمتری نسبت به نسل قبلی‌اش دارد، نمایشگر بیرونی آن بزرگ‌تر شده و اصلاحاتی روی آن انجام شده است و به این ترتیب با یک گوشی تاشو جذاب‌تر و بهتر از قبل مواجه هستیم. اما میزان مقاومت و پایداری آن در برابر آسیب‌های فیزیکی چه تغییری کرده است؟

در این ویدیو زک نلسون به‌سراغ گوشی تاشوی جدید سامسونگ رفته و مقاومت آن در مقابل نفوذ ذرات خاک، فشار و اشیاء تیز را بررسی کرده است. به‌نظر شما سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 از این آزمون سخت سربلند بیرون می‌آید؟

ویدیو تست مقاومت گلکسی زد فلیپ 3

گلکسی Z Flip 3 دارای طراحی صدف‌مانند است و نمایشگر آن به صورت افقی تا می‌شود تا از این جهت با دیگر گوشی منعطف سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 3 متفاوت باشد. طراحی زد فلیپ ۳ ما را به یاد گوشی های تاشو و محبوب قدیمی می‌اندازد. این گوشی از استاندارد IPX8 برای محافظت در برابر نفوذ آب بهره می‌برد و شیشه بسیار نازک نمایشگر با اضافه شدن لایه پنل و لایه محافظ، 80 درصد مقاوم‌تر از قبل شده است. مقاومت قاب آلومینیومی گوشی نیز افزایش قابل توجهی داشته و بدنه پشتی نیز از جنس شیشه است.

وزن 183 گرمی، نمایشگر داخلی 6.7 اینچی تاشدنی از نوع Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و وضوح 2640 در 1080 پیکسل، نمایشگر بیرونی 1.9 اینچی سوپر امولد با وضوح 512 در 260 پیکسل، سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری وان یو آی 3.1.1، تراشه 5 نانومتری اسنپدراگون 888 با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل (5G)، پردازشگر گرافیکی آدرنو 660، 8 گیگابایت رم، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 یا 256 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی، بلوتوث 5.1، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی و باتری 330 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 15 واتی و شارژ بی سیم 10 واتی از دیگر مشخصات و ویژگی‌های گلکسی زد فلیپ 3 به شمار می‌روند.

شما با استفاده از نمایشگر بیرونی می‌توانید نوتیفیکشن‌ها را بخوانید، عکس سلفی بگیرید، پخش موسیقی را کنترل کنید و کارهای دیگری نیز با آن انجام بدهید. گلکسی زد فلیپ 3 با قیمت پایه هزار دلار از اواخر شهریورماه در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زنده باد سامسونگ…هر گوشی تاشوی دیگه ای باهاش این کار رو بکنی از بین میره اما سامسونگ نشون داد تا چند سال دیگه،گوشیهای تاشو رو با همون استحکام گوشیهای معمولی امروزی تولید میکنه