روش های دعوت افراد به کلاب هاوس

اگر می‌خواهید شخصی را به کلاب هاوس دعوت کنید یا او را ping کنید ولی اطلاعی در مورد نحوه انجام آن ندارید در این مطلب با گجت نیوز همراه باشید.

کلاب هاوس یک رسانه احتماعی است که برای جمع آوری افراد همفکر ساخته و عرضه شده است. تا چند ماه پیش این رسانه تنها برای سیستم عامل آیفون عرضه شده بود و یک رسانه اختصاصی محسوب می‌شود. همچنین عضویت در آن تنها با داشتن دعوتنامه امکان پذیر بود. با وجود محبوبیت بالای این برنامه، رشد کاربران آن به بزرگی شبکه های اجتماعی دیگر مانند TikTok نرسیده است. افراد زیادی از وجود این برنامه بی خبر هستند و در مورد آن اطلاعاتی ندارند. حتی دوستان شما نیز ممکن است جزو این افراد باشند.

در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که چگونه دوستان خود را به کلاب هاوس دعوت کنید تا سرگرمی ها و موضوعاتی که ممکن است برای شما جالب باشد را کشف کنید.

دوست خود را از طریق “Hallway” به کلاب هاوس دعوت کنید

همانطور که میدانید صفحه اصلی کلاب هاوس با نام Hallway شناخته می‌شود. اینجا همان جایی است که جادوی این رسانه در آن اتفاق می‌افتد. لیست تمامی روم های فعال در این صفحه فهرست شده اند. همچنین می‌توانید از طریق این صفحه دعوت نامه های خود را ارسال کنید. دعوت به کلاب هاوس از Hallway ساده ترین راه برای این کار است.

نحوه دعوت از طریق Hallway:

برنامه کلاب هاوس را اجرا کنید.

دعوت به کلاب هاوس

رو نماد نامه در بالای صفحه ضربه بزنید.

در منوی باز شده به پایین بروید تا لیست مخاطبان شما نمایش داده شود.

دعوت به کلاب هاوس

دوستی که می‌خواهید آنرا برای عضویت به کلاب هاوس دعوت کنید را پیدا کنید. سپس روی Invite در کنار اسم آنها ضربه بزنید.

میتوانید فرد مورد نظر را از فیلد جستجوی بالای صفحه نیز پیدا کنید.

ویژگی Ping برای دعوت به کلاب هاوس

گاهی اوقات در کلاب هاوس با روم هایی مواجه می‌شوید که فکر می‌کنید موضوع آن ممکن است برای یکی از دوستان شما جالب باشد. به جای خروج از روم برای دعوت از دوستتان از طریق Hallway، با روش زیر آنها را به روم مورد نظر دعوت کنید.

دعوت به کلاب هاوس

استفاده از ویژگی Ping باعث میشود یک دعوت نامه با مضمون اینکه شما او را به یک روم دعوت کرده اید برای او ارسال شود. این ویژگی برای کسانی که از قبل کلاب هاوس را نصب کرده اند مناسب تر است اما می‌توان از این قابلیت برای دعوت افرادی که با کلاب هاوس آشنا نیستند استفاده کرد.

اگر به سادگی آنها را از Hallway به کلاب هاوس دعوت کنید ممکن است رغبت کافی را برای عضویت نذاشته باشند، زیرا اطلاعات زیادی در مورد آن ندارند. اما وقتی آنها را دعوت میکنید تا به یک روم بپیوندد که بر اساس علاقه یا سرگرمی آنهاست، ممکن است تمایل بیشتری برای عضویت در برنامه داشته باشند چرا که با گوشه ای از جذابیت های کلاب هاوس آشنا می‌شوند.

نحوه استفاده از ping

اتاقی که می‌خواهید به آن ملحق شوید را از صفحه اصلی انتخاب کنید.

پس از ورود به اتاق، روی دکمه افزودن یا + در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

اکنون روشی که می‌خواهید از طریق آن دوست خود را دعوت کنید، انتخاب کنید.

وعوت به کلاب هاوس

در این صفحه گزینه هایی مانند توییت کردن، ارسال به دایرکت اینستاگرام، ارسال به واتسپ، ارسال به تلگرام و… وجود دارد که بسته به ترجیح شما، می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که دوست شما نمی‌تواند مستقیما با لینک در روم مورد نظر عضو شوند. ابتدا باید در کلاب هاوس ثبت نام کنند و برای خود پروفایل ایجاد کنند.

لینک ارسال شده آنها را برای بارگیری کلاب هاوس به فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور هدایت خواهد کرد.

چالش ها و مشکلات دعوت افراد به کلاب هاوس

برخی از افراد ممکن است نگران پیوستن به کلاب هاوس باشند چرا که اطلاعات زیادی در مورد آن ندارند. بنابراین دوستان شما ممکن است نیاز به کمی دریافت اطلاعات از جانب شما باشند.

راجب موضوعات و بحث هایی که می‌تواند در کلاب هاوس وجود داشته باشد او را مطلع کنید و به او در استفاده از ویژگی های این رسانه اجتماعی کمک کنید.