ایران خودرو تارا

ویدیویی از کیفیت ساخت ایران خودرو تارا که خبر ساز شد

ایران خودرو تارا به عنوان یک محصول جدید وارد بازار شده، اما اخیرا ویدیویی از کیفیت ساخت آن منتشر شده که خبر ساز شده است.

ایران خودرو تارا به عنوان محصول جدید این شرکت خودروسازی برای بازار ایران، به تازگی وارد بازار شده است. ایران خودرو، قیمت کارخانه‌ای تارا را 290 میلیون تومان اعلام کرده، در حالی که مدل دنده دستی این خودرو در بازار ایران با قیمت حدود 400 میلیون تومان فروخته می‌شود. معاون طراحی مهندسی و خودکفایی شرکت ساپکو می‌گوید بدنه محکم و ایمن، یکی از مشخصات برجسته تارا محسوب می‌شود و در تولید این خودرو از نوع خاص فولاد با استحکام بسیار بالا استفاده شده است.

وی همچنین افزود چه در سطح بدنه و چه در سطح قطعات پلیمری از ظرفیت‌های بالای قالب‌سازان داخلی حداکثر بهره گرفته شده است. جلایی اضافه کرد تارا یکی از خودروهای به‌روز با امکانات بسیار مورد پسند مشتریان است که با توجه به کیفیت بالای قطعات و مجموعه‌های این محصول، در صورت رفع تحریم‌ها می‌تواند به راحتی قابلیت صادرات به کشورهای مختلف را داشته باشد.

ایران خودرو تارا

رئیس سازمان استاندارد نیز گفته بود تارا راحتی و ایمنی بالاتری نسبت به سایر خودروهای داخلی دارد. اما با وجود تعریف و تمجید‌های مسئولان حوزه خودروسازی و به خصوص مدیران شرکت ایران خودرو از کیفیت بالای خودرو Tara، اخیرا ویدیوی در فضای مجازی منتشر شده که کیفیت ساخت این خودرو را تایید نمی کند.

در این ویدیو، شخصی که ظاهرا خریدار تارا است کیفیت قطعات داخلی این خودرو را مورد انتقاد قرار داده و به شدت از کیفیت ساخت خودرو شکایت دارد. ما ابتدا این ویدیو را در همین مطلب قرار دادیم اما بعد از بررسی بیشتر متوجه شدیم که این ویدیو مغرضانه تهیه شده و ممکن است موجب قضاوت نادرست مصرف کننده در مورد ایران خودرو تارا شود. به همین دلیل، ویدیو از مطلب حذف شد و تا انتشار بررسی های تخصصی و دقیق از ایران خودرو تارا، اظهار نظری در مورد کیفیت ساخت آن نمی کنیم.

اگر شما از خریداران ایران خودرو تارا هستید، لطفا نظر خود را در مورد این خودرو، خصوصا کیفیت ساخت آن با ما و سایر کاربران گجت نیوز در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. با عرض سلام خدمت هموطنان عزیز
    خودرو تارا برگرفته از خودرو پژو ۳۰۱ هستش .معایب و محاسنی هم داره .امکانات رفاهیش که برمیگرده به دو دهه ی گذشته در اروپا که در ایران به نظر جدید میاد .موتور تارا همون موتور tu5 هستش که با یه تغیر کوچیک سیستم cvvt رو بهش اضافه کردن مثل موتور ef7 .هیدرولیک فرمان رو حذف کردن و از سیستم فرمان برقی استفاده کردن که یه مقدار فرمان نرم تر شده .سیستم پایداری رو بهش اضاف کردن که در سربالایی ها واسه افرادی که مشکل نیم کلاچ رو دارن به درد میخوره .با این تفاصیر ایران خودرو میتونست از طراحی یک موتور جدید استفاده کنه .آلایژی که در داشبورد استفاده کرده جالب نیست و از همان پلاستیک خشک استفاده کرده که متاسفانه در تصادفات صدماتی به سرنشین خواهد زد .گیربکسی که روی تارا هستش مشابه همان گیربکس H30 کراس هستش .سیستم KELESیا همون ورود بدون سویچ که طراحیش متعلق به چند دهه ی گذشته هست و جدید نیست .سیستم مولتی مدیا ش که اونم باز برمیگرده به گذشته .فقط از هموطنان عزیزم خواهشی که دارم اینه که واسه این خودرو به ظاهر جدید سر و کله نشکنن ،چون واقعا خودرویی نیستش که بابتش بخوان چهارصد میلیون هزینه کنن .ارزش مردم ایران خیلی بیشتر از اینهاست . دو دو تا چهار تا بکنن بعد سراغش برن .خیلی ها دنا پلاس اتومات توربو گرفتن و الان پشیمون شدن .یه کم عبرت گرفتن چیز بدی نیست .التماس تفکر

  2. سلام.موتورش یا ef7 هست یا tu5با گیربکس be3… قطعا مثل همه محصولات دیوه مشکل خفگی، کم آوردن خواهد داشت… شرکت های داخلی هم که نمی تونند قطعات تامین کنند… حالا فرض کنید ماشین صفر خریدی
    دیسک صفحه ات مشکل داره باید 2 هفته بخوابه تو نمایندگی تا از تهران فطعه اش تهیه بشه…
    این تولید کردن فقط سرربریدن هست و بس …

  3. تارا انگشت کوچیکه آریزو ۵ توربو نسل قدیم که ۵ سال تو خیابان های ایران میدرخشد هم نمیرسد چه برسد به آریزو ۵ توربو فیس لیفت که هم دیزاین داخلی هم دیزاین خارجی هم گیربکس بسیار به روز تر از نسل قبلی اگه ایران خودرو بود نمی‌گفت فیس لیفت کردین می‌گفت ابر خودرو ساختیم بنده ی خدا چینی ها حتی نگفتن نیو فیس میگن فیس لیفت فیس لیفت یعنی خودرو رو حدودا ۱ سوم مدل قبلی ارتفاع دادیم

  4. سلام با علم به اینکه مردم ایران بسیار فهمیده و اگاه هستند شما فیلم را حذف نمیکردید و اجازه رویت را میدادید تا مردم بعد از دیدن فیلم قضاوت کنند شما به عنوان یک رسانه مجازی اجازه دسترسی به اطلاعات میدادید.
    به امید روزی که چرخ صنعت را به جای مافیا شایستگان اداره نمایند.

  5. با سلام خدمت تمامی دوستان ماشین باز ، لازمه یه مطلبی رو رک و پوسکنده بگم ، اونم اینکه ایران خودرو واقعاً تو همه موارد مربوط به ماشین بدترین عملکرد و بازدهی رو داره. در طول سه دهه حتی نتونسته یه طراحی بدنه واسه ظاهر محصولاتش به نمایش بذاره ، چه سمند چه سورن چه دنا و حالا تارا ، همشون قیافشون عین همه.یعنی این شرکت نتونسته حتی چهار نفر طراح با استعداد رو استخدام کنه؟ بماند موتورشون که همشون همون پژو هزار و هشتصد سی سی هستند.نمیدونم با چه رویی میگن محصول جدید؟ خدایش خیلی زشته فقط درجا بزنید. اگه پژو 405 نبود واسه متور این محصولات بد قیافه تون چیکار میکردید؟

  6. با سلام حدود دو هفته است که تارا دستی مشکی تحویل گرفتم به نظر از خودرو های هم سطح خودش یک سر و گردن بالاتر است من قبلا سمند، دنا و ۲۰۶ تیپ ۵ داشتم. موارد که مقایسه کرده ام:طراحی داخلی کیفیت قطعات بدنه و تجهیزات ایمنی و…

  7. سلام، من تارا دارم و واقعا از رانندگی با آن لذت می برم، خودرو قبلیم جک اس 3 اتوماتیک بود که آن هم ماشین خوبی بودولی انصافا رانندگی تارا برای بنده لذت بخش تر است. هر چند مشکلاتی دارد، بطور مثال تعدادی از چراغ ها جلو داشبورد بی موقع بی جهت روشن می‌شود و یا tpmsان ایراد دارد و چند اشکال دیگر که متاسفانه نمایندگی سرافراز کرج هرچند پایلوت تاراست نتوانست آنها را حل کند. البته این رو هم بگویم ایران خودرو خساست بچه گانی بخرج داده که واقع باعث تاسف است، مثلا دستگیره روی درب طرف سرنشین را نگذاشته، یا در جایی که پیچ ها دیده می‌شود زحمت نکشیده یک درپوش 10 تا تک تومنی روی آن قرار دهد و از این قبیل چیزها. حال رینگ اسپرت و سانروف و… اینها رو نگذاشته بکنار.

  8. تارا از نظر ظاهری خوب و شیکه و امنیتشم شنیدم خوبه بقیه شو نمیدونم

  9. سلام و خسته نباشید بهتره قضاوت نکنید و ویدئو رو حذف نکنید من فکر میکنم علت حذف ویدئو چیز دیگه ای بوده

  10. باسلام. خودرو تارا یکی از بهترین و زیباترین و باکیفیت ترین خودروهایی هست که تا به حال ایران‌خودرو ساخته است و بسیار مقاوم و ایمن و راحت هست و نسبت به موارد مشابه خارجی و ایرانی خیلی خیلی خودروی خوبی هست و پیشنهاد من به دوستان انتخاب و خرید خودروی تارا هست.

  11. انصافا به جز اشغال از ایران خودرو و سایپا چیزی در نمیاد
    فقط یه ملت غیور میتونه پول همچین اشغالایی رو بده و دم نزنه

  12. شجاعت و شهامت لازم رو نداشتند تا یک ماشین عضلانی مثل هایما S5 طراحی کنند

    فقط داشبورد ماشین زیبا هستش

    نمای پشت هم بدک نیست

    موتور توربو EF7 باید روش می زاشت

    فرمانش هم برقیه که عالی هستش

    ایران خودرو و سایپا باید برن سمت کراس اوور و شاسی بلند

  13. متاسفانه من با خرید تارا متوجه اشتباهم شدم چرا که اصلا با اون چیزی که تبلیغ کردن ونمایش دادن خیلی فاصله داره و الان در بازار ۳۶۰ میلیون تومان هم مشتری نداره و خیلی متضرر شدم

  14. اهن الات ضایعات خریدار نیستن

  15. سلام
    انصافا تارا قسمت عقبش دیدنی تر از رو برو است. سپر جلویی کلا پلاستیکی هستش با کمترین ضربه میشکنه. سپر جلوی پیکان چقد خوبه ولی میتونستن سپر تارا رو از این مقاوم تر کنن.

  16. واقعا افتضاح من بابام تارا خریده اصلا بدرد نمیخوره بالا همون پژو از تارا بهتره مسئولین فقط دارن پول ظاهرشو داره میخوره اصلا قابل مقایسه با پژو پارس نیست