بازی مرکب Squid Game

آیا فصل دوم سریال بازی مرکب (Squid Game) ساخته خواهد شد؟

با موفقیت‌های باورنکردنی مجموعه‌ Squid Game سرویس نتفلیکس، حالا تنها سوال این است که آیا فصل دوم سریال بازی مرکب نیز ساخته می‌شود یا خیر؟

فصل دوم سریال بازی مرکب هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما شواهد نشان می‌دهند که می‌توان امیدوار بود این اتفاق در آینده‌ی نزدیک رخ دهد.

کارگردان و نویسنده سریال، هوانگ دونگ-هیوک (Hwang Dong-hyuk)، اخیرا در رابطه با ادامه دادن این مجموعه صحبت کرده و به این نکته اشاره داشته که هنوز برای ساخت فصل دوم آمادگی لازم را ندارد. این فیلمساز کره‌‌ای برای Squid Game مورد تحسین قرار گرفت؛ سریالی که به یک پدیده‌ی جهانی تبدیل شد و اولین سریال کشور کره‌ جنوبی به حساب می‌آید که در صدر جدول پرطرفدارترین مجموعه‌های سرویس نتفلیکس در ایالات متحده قرار گرفته است.

فصل دوم سریال Squid Game

داستان در رابطه با گروهی متشکل از 456 نفر است که به دلیل مشکلات مالی و بدهکاری، حاضر شده‌اند تا در یک بازی کودکانه شرکت کنند. کسی که در این‌ بازی‌های کودکانه اول شود، 38.6 میلیون دلار به خانه می‌برد اما کسی که ببازد، کشته خواهد شد. این سریال که از فیلم‌ها و سریال‌های مشهور سبک بقاء الهام گرفته و یادآور فیلم ژاپنی بتل رویال (Battle Royale) است، توانسته سرگرم کننده ظاهر شود و انتفادات‌اش نسبت به جامعه مورد توجه قرار گرفته.

اگرچه هنوز مدت زمان زیادی از عرضه‌ی فصل اول نگذشته اما طرفداران بی‌صبرانه در انتظار تایید شدن فصل دوم هستند، خصوصا کسانی که پس از پایان نسبتا مبهم فصل ابتدایی، می‌خواهند بیشتر از دنیای سریال و شخصیت‌های آن بدانند.

فصل دوم سریال Squid Game

هوانگ دونگ-هیوک اخیرا در گفتگو با ورایتی، اعلام کرده که هنوز برنامه‌ای برای فصل دوم Squid Game ندارد. او تصمیم گرفته تا تمرکزش را بر روی ساخت آثار سینمایی قرار دهد و در حال حاضر، مشغول نگارش یک فیلم‌نامه است که کلوب کشتن پیرمردها (Killing Old Men Club) نام دارد. او در رابطه با پروسه‌ی تولید سریال بازی مرکب نیز صحبت کرده و آن را «استرس‌زا و سخت» توصیف کرده است. از نظر او، حتی «فکر کردن در رابطه با فصل دوم» هم خسته‌اش می‌کند:

نگارش بازی مرکب برای من از حالت عادی سخت‌تر بود، زیرا یک سریال است و نه فیلم. شش ماه طول کشید تا دو قسمت ابتدایی را بنویسم و بازنویسی کنم… هنوز هیچ برنامه‌ی کاملی برای توسعه‌ی فصل دوم ندارم و حتی فکر کردن به آن خسته‌ام می‌کند. اما اگر قرار باشد انجام‌اش دهم، قطعا به تنهایی سراغ‌اش نمی‌روم؛ از اتاق نویسندگان و چند کارگردان باتجربه استفاده می‌کنم.

هوانگ دونگ-هیوک یکی از فیلمسازان شناخته‌شده‌ی کره جنوبی است که با فیلم پدرم (My Father)، موفقیت خوبی را در گیشه تجربه کرد. او آثاری همچون ساکت‌شده (Silenced) و دژ (The Fortress) را نیز در کارنامه دارد. حالا اما مخاطبان جهانی نیز به او علاقه‌مند شده‌اند و کارهایش را دنبال می‌کنند. همچنین با توجه به موفقیتی که از این سریال نصیب نتفلیکس شده، می‌توان انتظار داشت که همکاری او با این سرویس ادامه داشته باشد و حتی بودجه‌های خوبی را در اختیار او قرار دهند.

سازنده‌ی این سریال اگرچه برنامه‌ای برای تولید فصل دوم بازی مرکب ندارد اما احتمال ساخته شدن آن را رد نکرده است. این اتفاق شاید به زودی رخ ندهد اما در نهایت اتفاق خواهد داد. با توجه به محبوبیت غیرمنتظره و حیرت انگیز سریال، نتفلیکس تمام تلاش خود را می‌کند تا توسعه‌ی فصل دوم هر چه زودتر آغاز شود. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این سریال، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.