رئیس کمیسیون فرهنگی

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: به خاطر طرح صیانت ۲۰ هزار فحش به من دادند، ۱۰۰ میلیارد پیج بر علیه من بسازید باز هم کار خودمان را می‌کنیم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت به خاطر طرح صیانت 20 هزار فحش به من دادند، اما 100 میلیارد پیج هم علیه من بسازند باز هم کار خودمان را می‌کنیم.

آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از اعتراض‌های فراوان به خاطر طرح صیانت از کاربران فضای مجازی خبر داده است. مرتضی آقا تهرانی درباره بحث اصل 85 شدن طرح صیانت، یعنی بررسی این طرح در یک کمیسیون مشترک و عدم مطرح شدن آن در صحن علنی، گفت به خاطر این موضوع در یک روز 20 هزار فحش به من دادند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه اظهار کرد در یک روز 120 هزار پیج علیه ما راه انداختند، اما اگر صد میلیارد پیج هم ساخته شود ما باز هم کار خودمان را می‌کنیم. وی که به بازدید از پارک صنایع فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ رفته بود، در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت:

پارک صنایع فرهنگی از کار فرهنگی ترسی نداشته باشد. این پارک کارهای خلاقانه‌ای انجام داده و همت والایی را صرف کرده است. کار شما باید جهادی باشد و اگر جهادی نباشد جوابی نمی‌گیرید. به عنوان مثال ما در کمیسیون فرهنگی مجاهدانه عمل کردیم. کمیسیون ما سه بحث هشتاد و پنجی داشته است و بررسی کمیسیون در همان بحث جمعیت 7000 نفر ساعت زمان برد.

رئیس کمیسیون فرهنگی

آقاتهرانی در ادامه گفت من در حال گذراندن دوره دکترا در نیویورک بودم و موسسه مذهبی بزرگی را اداره می‌کرد. این موسسه تقریبا ماهی 250 هزار دلار بودجه می‌گرفت که این بودجه ناگهان قطع شد. اساسنامه این موسسه مذهبی بود و ما نمی‌توانستیم فعالیت سیاسی و اقتصادی داشته باشیم. به همین دلیل برای خروج از این وضعیت، مراسم حج را راه‌اندازی کردیم و حتی از آمریکا به کربلا کاروان بردیم؛ یعنی ایرانیان را از آمریکا به عراق می‌بردیم. وقتی از موسسه خارج شدم، 50 هزار دلار برای مسئول بعدی باقی گذاشتم. بنابراین اعتقاد دارم که باید خلاقیت داشته باشیم و راهی که بقیه طی می‌کنند را طی نکنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی از فحاشی‌ها و اعتراضات گفت

رئیسی کمیسیون فرهنگی مجلس در بخش پایانی صحبت‌های خود به اصل 85 شدن طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی اشاره کرد و گفت در یک روز 20 هزار فحش به من داده شد و 120 هزار پیج علیه ما راه انداختند، اما اگر صد میلیارد پیج هم ساخته شود ما کار خودمان می‌کنیم؛ چون به راهی که می‌رویم ایمان داریم و کار فناورانه ما از همه کشورهای جهان بهتر خواهد بود. اگر بهتر فکر کنیم، خیلی بیشتر از این‌ها را می‌توانیم انجام دهید. من هم در کمیسیون فرهنگی قول می‌دهم از فعالیت‌های شما حمایت کنیم.