وان پلاس 9RT

تصاویر و مشخصات فنی گوشی وان پلاس 9RT در آستانه رونمایی لو رفت

هنوز کمی تا موعد رونمایی از وان پلاس 9 آر تی – OnePlus 9RT فاصله داریم؛ اما از همین حالا می‌توانیم با تصاویر و مشخصات گوشی وان پلاس 9RT آشنا شویم.

با وجود اینکه وان پلاس 9RT در روز سیزدهم اکتبر (21 مهر) رسما معرفی خواهد شد؛ تصاویر مطبوعاتی و فهرست مشخصات این گوشی منتشر شده‌اند تا چیز زیادی از آن ناشناخته باقی نماند. این افشاگری را هم «ایوان بلس» خوش‌سابقه انجام داده است.

مشخصات گوشی وان پلاس 9RT

ابتدا باید بدانید که از قرار معلوم، گوشی جدید فقط در چین و هند عرضه خواهد شد. همچنین وجود حرف T در نام آن، به معنای تغییرات حداقلی است؛ به عنوان مثال، ظاهر دستگاه فرق چندانی با وان پلاس 9 آر ندارد.

البته نمی‌توانیم تغییر ظریف در طراحی دوربین‌های عقب را نادیده بگیریم؛ چیزی که تا حدی یادآور وان پلاس 9 و 9 پرو است.

درباره وجود سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی هم زیاد شنیده‌ایم. این همان سنسور مورد استفاده در اوپو فایند ایکس 3 و وان پلاس نورد 2 است؛ حتی برای دوربین فوق عریض وان پلاس 9 نیز به‌کارگیری شده بود.

ظاهرا دوربین‌های فوق عریض 16 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی، آن را همراهی می‌کنند.

برای صفحه نمایش وان پلاس 9 آر تی، باید منتظر پنل حفره‌دار آمولد با نرخ رفرش متغیر باشیم. حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای نیز دیگر ویژگی قابل انتظار آن است.

به ادعای ایوان بلس، گوشی از شارژ سریع 65 وات پشتیبانی می‌کند و یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی دو تکه دارد. او از رنگ‌های قابل عرضه وان پلاس 9RT هم نام برده است: مشکی، نقره‌ای و سبز که این آخری، مختص بازار چین خواهد بود.

بسته به ظرفیت حافظه داخلی و رم، مشتریان می‌توانند نسخه‌های 8+128 گیگ، 8+256 گیگ و 12+256 گیگ را انتخاب کنند.

اما قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 888 می‌تواند جذاب‌ترین مشخصه گوشی باشد؛ مزیتی که آن را یک سر و گردن بالاتر از وان پلاس 9 آر با تراشه اسنپدراگون 870 قرار می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*