تارا دنده ای

تفاوت ظاهری تارا دنده ای با مدل اتوماتیک چیست؟

در حاشیه مراسم تست تارا دنده ای در پیست آزادی، دو نسخه اتومات این خودرو نیز حضور داشتند که از نظر ظاهری با مدل دنده‌ای متفاوت بودند.

به تازگی طی مراسمی در پیست آزادی، خودرو تارا دنده‌ای مورد بررسی و آزمایش قرار گرفت. اما این مراسم تنها مختص به ایران خودرو تارا دنده‌ای نبوده و علاوه بر آن دو دستگاه از نسخه اتوماتیک این خودرو نیز در پیست آزادی حاضر بودند. یکی از این دو خودرو در مقایسه با تارا دنده‌ای کمی متفاوت بود. عمده تفاوت این نسخه با تارا دنده ای مجهز شدن آن به سانروف و همچنین گلگیرهای آلومینیومی بود؛‌ اما عقب و جلوی این نسخه درست همانند تارا دنده ای بود.

جلوپنجره مشبک، اصلی‌ترین تفاوت تارا دنده‌ای با نسخه اتومات

اما نسخه دیگری از تارا اتوماتیک که با پلاک موقت در کنار پیست حضور یافته بود علاوه بر برخورداری از سانروف و همچنین رینگ‌های آلومینیومی تفاوت‌های دیگری را نیز شامل می‌شد. ایران خودرو تارا دنده‌ای را به یک جلوپنجره با خطوط ساده افقی مجهز کرده است؛‌ اما نسخه اتوماتیک به یک جلوپنجره مشبک مجهز شده بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که هنوز ایران خودرو تصمیم قطعی برای جلوپنجره این خودرو نگرفته، اما در صورتی که تارا اتومات با جلوپنجره مشبکی که برای یکی از این دو نسخه تارا اتومات در نظر گرفته شده بود روانه بازار شود، می‌تواند افراد بیشتری را در مقایسه با نسخه دنده ای به خود جذب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آره جون عمهاتون به خاطر یه جلو پنجره مشبک خیلی جذب میشیم