آنر ایکس ۳۰ مکس

آنر ایکس ۳۰ مکس با یک نمایشگر 7 اینچی غول پیکر در راه است

شنیده‌ها حاکی از آن است که گوشی آنر ایکس ۳۰ مکس – Honor X30 Max با یک نمایشگر ۷ اینچی غول پیکر و سیستم صوتی مناسب در راه است.

کمپانی آنر بعد از اعلام استقلال خودش از هواوی، در ماه ژوئن از گوشی Honor X20 SE و سپس در آگوست از گوشی Honor X20 5G رونمایی کرد. گزارش‌هایی که اخیراً به دست ما رسیده نشان می‌دهد نسخه دیگری از گوشی‌های سری ایکس آنر ولی نه با نام Honor X20 Max، بله با نام Honor X30 Max عرضه خواهد شد.

امکانات هیجان‌انگیز آنر ایکس ۳۰ مکس

این اطلاعات توسط افشاگری با نام کاربری Digital Chat Station فاش شده است. او می‌گوید آنر قصد دارد گوشی جدیدش را تا پیش از فستیوال فروش ویژه ۱۱ نوامبر رونمایی کند. ظاهراً این گوشی به یک نمایشگر غول پیکر ۷ اینچی مجهز است و عملکرد صوتی/ تصویری مناسبی را هم ارائه می‌کند. گرچه این افشاگر جزئیات بیشتری از گوشی آنر ایکس ۳۰ مکس را فاش نکرده است.

یکی از جدیدترین گوشی‌های شرکت آنر که موفق به کسب گواهی 3C از رگولاتوری چین شده، کد KKG-AN70 را یدک می‌کشد که گفته می‌شود مربوط به همین گوشی آنر ایکس ۳۰ مکس است. این گواهی نشان می‌دهد اسمارت فون جدید آنر از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند. هفته گذشته هم گوشی KKG-AN70 در آزمون‌های گواهی CMIIT شرکت کرده بود.

بیشتر بخوانید:

منتظر عرضه آنر X20 مکس و Watch GS3 باشید

ظاهراً KKG در کد این گوشی به کدنام King Kong اشاره دارد. اگر گزارش‌های قبلی در خصوص این گوشی درست باشد، Honor X30 Max به چیپست دایمنسیتی ۱۱۰۰ و یک باتری بزرگ ۶،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است، در حالی که یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر هم برای عکاسی پرتره آن را همراهی می‌کنند. جزئیات دیگری از این گوشی هنوز در دست نیست.

کمپانی آنر در آگوست گذشته از ساعت هوشمند «آنر واچ جی اس ۳» نیز رونمایی کرده بود. گفته می‌شود در رویداد معرفی گوشی جدید ایکس ۳۰ مکس آنر، تاریخ عرضه این اسمارت واچ هم اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*