محصول مرموز سامسونگ

سورپرایز: محصول مرموز سامسونگ در پارت دوم گلکسی آنپکد، 28 مهر معرفی می شود

یک روز پس از معرفی رسمی گوشی‌های سری گوگل پیکسل 6، سامسونگ پارت دوم رویداد گلکسی آنپکد را برگزار خواهد کرد. پس برای دیدار با محصول مرموز سامسونگ آماده شوید.

سامسونگ، تاریخ 28 مهر  را برای برگزاری پارت دوم Galaxy Unpacked در نظر گرفته است. هنوز مشخص نیست این رویداد به رونمایی از چه محصولی اختصاص دارد؛ اما کمپانی کره‌ای آن را «ابزاری برای چشیدن تجربه‌های جدید و ابراز وجود از طریق تکنولوژی» توصیف کرده است. دعوتنامه ویدیویی سامسونگ هم چیزی از این محصول مرموز لو نمی‌دهد.

البته در این ویدیو، آیکون چند اپلیکیشن دیده می‌شود؛ پس شاید سامسونگ به فکر معرفی یک محصول نرم افزاری است. این می‌تواند به One UI یا نسخه پایدار اندروید 12 مرتبط باشد.

شایعات دیگری هم وجود دارد؛ مثلا باید به رونمایی از رنگ‌های جدید برای گلکسی زد فلیپ 3 یا لوازم خانگی از سری Bespoke اشاره کنیم.

احتمال دیگر، معرفی گلکسی اس 21 اف ای است؛ هر چند که بر اساس گزارش‌های موجود، این گوشی در خوش‌بینانه‌ترین حالت اوایل زمستان از راه خواهد رسید. به هر حال فقط یک هفته تا برگزاری این رویداد و آشنایی با محصول مرموز سامسونگ فاصله داریم.

[منبع لینک = “https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_unpacked_part_2_launch_date-news-51399.php” name = “gsmarena” rel = “nofollow”] gsmarena [/source]

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*