ایرباد بیسیم وان پلاس Buds Z2

ایرباد بیسیم وان پلاس Buds Z2 با 38 ساعت عمر باتری و قیمت عالی معرفی شد

وان پلاس Buds Z2 یک ایرباد بیسیم جدید با قابلیت حذف نویز فعال، پشتیبانی از Dolby Atmos و عمر باتری 38 ساعته (در حالت ANC خاموش) است.

کمپانی وان پلاس همراه با گوشی OnePlus 9RT از ایرباد بیسیم Buds Z2 هم رونمایی کرد. این گجت صوتی مجهز به درایورهای دینامیک 11 میلی‌متری است و از طریق بلوتوث 5.2 به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود.

همچنین از کدک‌های AAC و SBC و پروتکل‌های بلوتوثی BLE ، SPP ، HFP ، A2DP و AVRCP هم پشتیبانی می‌کند. هر گوشی هوشمند این کمپانی از وان‌ پلاس 6 به بعد، امکان اتصال سریع به Buds Z2 را دارد.

ایرباد بیسیم وان پلاس Buds Z2

وان پلاس ادعا می‌کند به لطف وجود سه میکروفون در هر طرف، حذف نویز فعال (ANC) در این ایرباد وایرلس، صداهای مزاحم را تا 40 دسی‌بل کاهش می‌دهد.

در حالت ANC روشن، هر کدام از بادها تا 5 ساعت کار می‌کنند و اگر ANC خاموش باشد، این زمان به 7 ساعت می‌رسد. اگر کیس شارژ را هم در نظر بگیریم، شارژدهی به 38 ساعت افزایش می‌یابد. جالب اینکه با فناوری شارژ سریع، می‌توانید فقط در 10 دقیقه، انرژی لازم برای 5 ساعت پخش موسیقی را تامین کنید.

بادهای این گجت برای حفاظت در برابر رطوبت، از تاییدیه IP55 برخوردار هستند. البته کیس شارژ، تاییدیه IPX4 دارد.

قیمت ایرباد بیسیم وان پلاس Buds Z2

فروش این محصول از تاریخ 27 مهر در چین، با قیمتی معادل 77 دلار آغاز خواهد شد. خریداران می‌توانند یکی از رنگ‌های مشکی یا سفید را انتخاب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*