نسخه گاندام ادیشن گوشی گیمینگ Black Shark 4S

نسخه گاندام ادیشن گوشی گیمینگ Black Shark 4S شیائومی معرفی شد

بلک شارک در همکاری مشترکی با شرکت هولدینگ Bnadai Namco از نسخه گاندام ادیشن گوشی گیمینگ Black Shark 4S و چند اکسسوری دیگر رونمایی کرد.

بلک شارک امروز از سری گوشی های گیمینگ Black Shark 4S در چین پرده‌برداری کرد. سری گوشی‌های جدید این شرکت شامل بلک شارک 4 اس، بلک شارک 4 اس پرو و یک نسخه مخصوص به نام بلک شارک 4 اس گاندام لیمیتد ادیشن می‌شود.

نسخه گاندام ادیشن گوشی گیمینگ Black Shark 4S محصول همکاری مشترک این شرکت با Bandai Namco است. البته این اولین گوشی هوشمندی نیست که با برند گاندام همراه شده و پیشتر در سال ۲۰۱۹ نیز اوپو از یک گوشی جدید با نام اوپو رینو ACE Gundam Limited Edition رونمایی کرده بود.

نسخه گاندام ادیشن گوشی گیمینگ Black Shark 4S

جدیدترین گوشی همراه شده با برند گاندام نیز همانند مدل قبلی از طرح رنگ کلاسیک سفید، آبی و قرمز بهره می‌برد. حتی در بخش نرم‌افزاری نیز این ترکیب رنگ در تصاویر زمینه اختصاصی، آيکون‌ها و انیمیشن‌ها محسوس است.

این گوشی با یک قاب محافظ خاص نیز همراه شده است؛ اما در شارژر ۱۲۰ وات و کابل آن هیچ طرح خاصی مشاهده نمی‌شود و به رنگ سفید ساده هستند.

نسخه گاندام ادیشن گوشی گیمینگ Black Shark 4S / ایرفون بلک شارک

در جعبه محصول اکسسوری دیگری نیست. هرچند که با توجه به قیمت ۵۴۳ دلاری این گوشی و اینکه تنها ۳۰ دلار از مدل معمولی گران‌تر است، نمی‌توان از این بابت خرده‌ای به آن گرفت. البته بلک شارک ایرفون‌های بی سیم و فن مغناطیسی خود را نیز در نسخه‌های گاندام ادیشن عرضه می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند آنها را به صورت جداگانه خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*