میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل 2022 پیش از موعد رسمی معرفی شد

اتومبیل هیبرید میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل 2022 زودتر از موعود رونمایی شد. در ادامه مشخصات فنی، امکانات و گالری تصاویر Mitsubishi Outlander 2022 را مشاهده کنید.

شرکت Mitsubishi پیش از این قول معرفی مدل PHEV (هیبرید برقی و بنزین سوز) از جدیدترین خودروی میتسوبیشی اوتلندر 2022 را در پایان سال جاری میلادی داده بود. در نهایت این خودروی برقی پیش از عرضه رسمی، یعنی 28 اکتبر به طور اجمالی معرفی شد تا یکبار دیگر شاهد خودنمایی میتسوبیشی باشیم.

این خودروی الکتریکی از دسامبر 2022 در ژاپن به فروش خواهد رسید؛ در حالی که علاقه مندان آمریکایی باید تا نیمه دوم سال 2022 میلادی منتظر بمانند.

میتسوبیشی اوتلندر

خبر خوب در میتسوبیشی اوتلندر PHEV این است که با خودرویی کاملا مشابه با مدل بنزین سوز Outlander 2022 طرف هستیم. اوایل سال شرکت ژاپنی اعلام کرد که قصد عرضه اوتلندر 2022 در کنار مدل قدیمی اوتلندر PHEV را دارد؛ خبری که به مذاق خیلی از طرفداران خوش نیامد. اما حالا با تایید مدل جدید و وجود سه ردیف صندلی مانند مدل بنزین سوز، میتسوبیشی توانسته یک بار دیگر قلب طرفداران را بدست بیاورد.

ضمنا این شرکت با افتخار اعلام کرده است که میتسوبیشی اوتلندر PHEV جدید از پیشرانه هیبریدی نسل جدید بهره می‌برد تا قدرت بیشتر، بُرد مسافتی طولانی‌تر و ظرفیت مقاومت بالاتری را به ارمغان بیاورد. اگرچه میتسوبیشی تصویری اجمالی از محصول پیشرو به نمایش گذاشته است، اما از ارائه جزئیاتی نظیر ظرفیت باتری و خروجی موتور، سر باز زده است.

میتسوبیشی اوتلندر

با این حال سازندگان تایید کرده‌اند که در این ماشین هم شاهد رینگ‌های استاندارد 20 اینچی، گلگیر عضلانی سفارشی و نشان اختصاصی PHEV هستیم. ضمنا این خودرو در 10 طیف رنگی مختلف از جمله قرمز الماسی، سفید و مشکی به فروش می‌رسد. همانطور که اشاره شد اوتلندر الکتریکی دارای سه ردیف صندلی است. البته ردیف آخر سایز کوچکی دارد و تنها برای کودکان و حیوانات خانگی قابل استفاده است. این موضوع نمی‌تواند چندان ناامید کننده باشد؛ چراکه اوتلندر 2022 جزو معدود SUV های کوچک است که سه ردیف صندلی استاندارد را به خریداران ارائه می‌دهد.

میتسوبیشی اوتلندر

علاوه بر این میتسوبیشی تصاویری از نمای داخلی اوتلندر مربوط به مدل «فرمان راست» (RHD) منتشر کرده که یک کلمه خارق العاده به نظر می‌رسد. در تصاویر به وضوح می‌توان نمایشگر هوشمند پیشرفته، پوشش چشم نواز داشبورد و تودوزی متمایز را مشاهده کرد. جای تعجبی ندارد که اوتلندر 2022 در بین 10 خودرو با بهترین طراحی داخلی در سال 2021 قرار دارد.

خودرو میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل 2022 در تاریخ 28 اکتبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد. علاقه مندان می‌توانند مراسم رونمایی از این خودرو برقی را به صورت زنده از وبسایت رسمی Mitsubishi دنبال کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*