مشخصات فنی گوشی آنر 50 لایت

قیمت و مشخصات فنی گوشی آنر 50 لایت فاش شد

در آستانه عرضه جهانی، اطلاعاتی از قیمت و مشخصات فنی گوشی آنر 50 لایت به بیرون درز پیدا کرد. طراحی و امکانات Honor 50 Lite بی‌شباهت با هواوی نوا 8 آی نیست.

آنر 50 از چند ماه قبل در بازار موبایل چین عرضه شد و در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) به بازار اروپا خواهد رسید. به تازگی اما وب‌سایت هلندی Winfuture، خبر از آمدن گوشی آنر 50 لایت داد و مشخصات فنی آن را هم رسانه‌ای کرد.

مشخصات فنی گوشی آنر 50 لایت

اول از همه باید به وجود سرویس موبایل گوگل در نسخه جهانی آنر 50 لایت اشاره کنیم؛ یک گوشی 6.67 اینچی با صفحه نمایش FHD+ LCD و حفره‌ای در سمت چپ برای میزبانی از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی!

ماژول دوربین دایره‌ای در پنل عقب، متشکل از دوربین‌های اصلی 64 مگاپیکسلی، فوق عریض 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

از تراشه اسنپدراگون 662 به عنوان مغز متفکر گوشی نام برده شده است که با همراهی 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی، اطلاعات را پردازش و مدیریت می‌کند.

آنر 50 لایت برای تامین انرژی، به یک باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی اتکا و با Magic UI 5.0 مبتنی بر اندروید 11 کار خواهد کرد. حسگر اثر انگشت هم در لبه کناری آن قرار خواهد داشت.

پشتیبانی از شارژ سریع SuperCharge، شبکه 4G VoLTE، وای-فای، بلوتوث 5.0 و ان‌اف‌سی، دیگر امکانات گوشی را تشکیل می‌دهند.

قیمت نسخه جهانی آنر 50 لایت

انتظار می‌رود گوشی با قیمتی حدود 300 یورو در اروپا عرضه شود. این در حالی است که هواوی نوا 8 آی با مشخصات مشابه، 350 یورو قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*