تست مقاومت آیفون 13 پرو مکس

ویدیو تست مقاومت آیفون 13 پرو مکس در برابر فشار، خراشیدگی و آتش

در ویدیو تست مقاومت آیفون 13 پرو مکس – iPhone 13 Pro Max میزان مقاومت پرچمدار جدید اپل در مقابل خراشیدگی، ضربه و فشار زیاد بررسی شده است.

چند هفته قبل بالاخره اپل خانواده آیفون 13 را روانه بازار کرد. بررسی‌های اولیه میزان مقاومت آیفون 13 پرو مکس در مقابل خط و خش و ضربه از مقاومت مناسب این گوشی خبر می‌دهند، اما در این ویدیو با تیغه تیز کاتر، حرارت آتش و فشار زیاد به استقبال گوشی جدید اپل رفته‌اند تا سرحد مقاومت آن در برابر صدمات فیزیکی مشخص شود.

در این تست مقاومت نبرد iPhone 13 Pro Max با کاتر، فندک و فشار دست را مشاهده کنیم تا ببینیم برخورد یک شئ تیز یا آتش چه بلایی سر صفحه نمایش و قاب پشتی این گوشی محبوب می‌آورد. به نظر شما سوگلی اپل از این تست مقاومت هم جان سالم به در خواهد برد؟

ویدیوی تست مقاومت آیفون 13 پرو مکس

بنا بر ادعای اپل تراشه A15 Bionic این شرکت که در آیفون 13 پرو مکس استفاده شده، سریع‌ترین چیپست موبایلی به حساب می‌آید. امسال در پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی، عملکرد هوش مصنوعی و همچنین ISP دوربین آیفون‌ها پیشرفت‌هایی مشاهده می‌شود.

یکی از جذاب‌ترین تغییرات آیفون ۱۳ پرو مکس نسبت به نسل قبل به نمایشگر آن مربوط می‌شود. البته رزولوشن و اندازه صفحه نمایش هیچ تغییری نکرده‌اند و همچنان شاهد یک پنل 6.7 اینچی اولد با رزولوشن 1248 در 2778 پیکسل هستیم، اما بالاخره اپل تصمیم گرفته از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز برای اسکرول هرچه روان‌تر در آیفون 13 پرو مکس استفاده کند.

اپل در آیفون 13 پرو مکس از بدنه شیشه‌ای مات با فریم براق استفاده کرده که ترکیبی زیبا و چشم‌نواز را به وجود آورده‌اند. اپل قصد دارد این گوشی‌ها را در چهار رنگ مختلف به تولید برساند: گرافیت، طلایی، نقره‌ای و آبی سیرا.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*