فورد فوکوس فیس لیفت 2022

فورد فوکوس فیس لیفت 2022 معرفی شد؛ هاچ بک همیشه محبوب آمریکایی

فورد فوکوس فیس لیفت 2022 معرفی شد. این هاچ بک محبوب آمریکایی در نسخه فیس لیفت از لحاظ ظاهری و سطح تکنولوژی ارتقا پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا خواهیم شد.

شرکت آمریکایی فورد که طی ماه قبل نسخه به‌روز شده فیستا را معرفی کرد بود، اکنون از نسخه فیس لفت فوکوس پرده برداشت. این هاچ بک محبوب آمریکایی اکنون از ظاهری جدیدتر بهره می‌برد. همچنین فورد فوکوس فیس لیفت 2022 از لحاظ تکنولوژی نیز ارتقا پیدا کرده است.

مشخصات فورد فوکوس فیس لیفت 2022

فورد فوکوس فیس لیفت 2022

فورد فوکوس فیس لیفت 2022 اکنون در تمام تریم‌ها از چراغ‌های جلوی LED استاندارد با مه شکن‌های یکپارچه بهره می‌برد که توانستند نمای جلو را بیش از پیش هماهنگ کنند. البته امکان سفارش چراغ‌های LED پیکسل با مبلغ اضافی نیز وجود دارد که این چراغ‌ها به کمک یک دوربین نور مناسبی را می‌تابانند و به این طریق از کوری لحظه‌ای رانندگان روبه‌رویی جلوگیری خواهد شد. ضمن این که این چراغ‌های پیشرفته می‌توانند جاده پیش رو را با دوربین بررسی کرده و فقط نور را به داخل پیچ بتابانند.

فورد فوکوس فیس لیفت 2022

طراحان چراغ‌های عقب این خودرو را تیره‌تر کردند که البته مشتریان می‌توانند برای آنها نسخه‌های LED را نیز سفارش دهند. گفتنی است شرکت فرود برای تمام تریم‌های فوکوس شامل مدل اسپورت ST-Line و اکتیو نسخه فیس لیفت را در نظر گرفته است.

فورد فوکوس فیس لیفت 2022

فورد برای مدل ST رینگ‌های جدید و رنگ سبز را ارائه کرده است. مشتریان می‌توانند این خودرو پرفورمنس را در دو مدل هاچ بک و استیشن خریداری کنند، اما این خودروها اکنون فقط با موتور بنزینی اکوبوست عرضه خواهند شد.

فورد فوکوس فیس لیفت 2022

فورد فوکوس فیس لیفت 2022 در کابین اکنون از جدیدترین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC 4 بهره می‌برد. این سیستم به یک نمایشگر بزرگ 13.2 اینچی مجهز است و از به‌روزرسانی از راه دور، اپل کارپلی و اندروید اتو نیز پشتیبانی می‌کند. با وجود این نمایشگر اکنون کنترل‌های فیزیکی تنظیمات سیستم تهویه مطبوع نیز حذف شده است.

فورد فوکوس فیس لیفت 2022

نسخه‌های استاندارد فورد فوکوس فیس لیفت 2021 به یک موتور 3 سیلندر 1 لیتری توربو مجهز شدند که می‌تواند قدرتی برابر با 125 و 155 اسب بخار را به تولید برساند. نیروی تولیدی از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعت دستی یا 7 سرعت دو کلاچه جدید به چرخ‌ها منتقل خواهد شد. البته این پیشرانه اکوبوست از تکنولوژی هیبریدی ملایم 48 ولتی نیز بهره می‌برد که نتیجه آن مصرف سوخت و آلایندگی کمتری خواهد بود. همچنین این پیشرانه بدون سیستم هیبریدی قدرتی حدود 100 تا 125 اسب بخار خواهد داشت.

فورد فوکوس فیس لیفت 2022

شرکت فورد برای این خودرو موتور دیزلی 1.5 لیتری اکوبلو را نیز با قدرت‌های و 95 و 120 اسب بخاری ارائه می‌دهد. یک گیربکس 6 سرعت دستی وظیفه انتقال قدرت در هر دو نسخه از این پیشرانه را بر عهده دارد، اما مشتریان می‌توانند برای آن گیربکس 8 سرعت اتوماتیک را نیز سفارش دهند.

فورد فوکوس فیس لیفت 2022

فوکوس ST از لحاظ فنی با تغییراتی مواجه نشده و این خودرو نیز با پیشرانه 2.3 لیتری با قدرت 280 اسب بخار قابل سفارش است. همانطور که اشاره شد فورد برای این نسخه موتور 2 لیتری دیزلی 190 اسب بخار را ارائه نکرده است. گفتنی است مدل کاربردی‌تر استیشن این خودرو نیز اکنون به بخش بارگیری با قابلیت جداکننده عمودی و کفپوش‌هایی با قابلیت پاکسازی آسان بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*