مانیتور وب کم S4 سامسونگ

مانیتور وب کم S4 سامسونگ معرفی شد؛ مناسب برای شرکت در جلسه‌های آنلاین

مانیتور وب کم S4 سامسونگ معرفی شد. این نمایشگر 24 اینچی با برخورداری از وب کم، بلندگو و میکروفون داخلی، برای شرکت در جلسه‌های آنلاین مناسب خواهد بود.

جدیدترین مدل از سری مانیتورهای سامسونگ با نام وب کم S4 رونمایی شد. این نمایشگر 24 اینچی دارای وب کم، بلندگو و میکروفون داخلی است و به این ترتیب به گزینه‌ای ایده‌آل برای شرکت در جلسه‌ها و رویدادهای آنلاین بدون نیاز به ابزارهای جانبی دیگر تبدیل شده است. به دنبال پاندمی کرونا، بسیاری از جنبه‌های کار و زندگی ما تغییر پیدا کرده و به دلیل رعایت فاصله اجتماعی، بسیاری از امور و رویدادهای کاری و آموزشی به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار می‌شوند. اکنون خیلی از جلسه‌هایی که قبلا به صورت حضوری برگزار می‌شد، فقط به صورت آنلاین و ویدیو کنفرانس درآمده‌اند.

اما این آنلاین شدن رویدادها و جلسه‌ها باعث شده کاربران به ابزارها و دستگاه‌های دیجیتال با ویژگی‌های جدید نیاز پیدا کنند. یکی از این دستگاه‌ها، مانیتورها هستند که امروزه دیگر فقط برای نمایش ویدیو و فایل کاربرد ندارند و به یک ابزار مهم برای شرکت در جلسه‌های آنلاین و ویدیو کنفرانس‌ها تبدیل شده‌اند. در همین راستا، سامسونگ مانیتور جدید S4 را رونمایی کرده که از طراحی جدید، دوربین وب کم، بلندگو و میکروفون داخلی بهره می‌برد.

مانیتور وب کم S4 سامسونگ

در ادامه به معرفی ویژگی‌های این مانیتور می‌پردازیم:

معرفی مانیتور وب کم S4 سامسونگ

مانیتور وب کم S4 سامسونگ به یک سنسور 2 مگاپیکسلی با وضوح فول اچ دی مجهز شده که با یک دوربین مادون قرمز همراه شده و به وسیله آن می‌توانید به خوبی در جلسه‌های آنلاین و ویدیو کنفرانس‌ها شرکت کنید. این مانیتور طراحی یکدست و منسجمی دارد و محل قرارگیری دوربین وب کم نیز به گونه‌ای است که خللی در این سبک طراحی به وجود نمی‌آورد. این دوربین 2 مگاپیکسلی در بالای مانیتور قرار گرفته و به گونه‌ای طراحی شده که با یک فشار کوچک می‌توانید آن را از محفظه خود بیرون بیاورید. به این ترتیب وقتی نیازی به این دوربین ندارید و قصد شرکت در جلسه‌های آنلاین را ندارید، با فشار دادن آن به سمت پایین، وب کم را در محفظه مخصوص خود قرار می‌دهید که این امر علاوه بر طراحی جالب توجه، به امنیت کاربر نیز کمک شایانی می‌کند.

مانیتور وب کم S4 سامسونگ

مانیتور سامسونگ اس 4 از راهکار Windows Hello پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب ورود یا لاگین شدن کاربر به سیستم در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. این راهکار از دوربین وب کم و حسگرهای بیومتریک آن به برای تشخیص چهره استفاده می‌کند و شما می‌توانید به صورتی امن و مطمئن و بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور وارد سیستم شوید.

طراحی منعطف

مانیتور وب کم S4 سامسونگ از پنلی با وضوح فول اچ دی یا 1920 در 1080 پیکسل و زاویه دید 178 درجه‌ای بهره می‌برد و شما قادر خواهید بود تصاویر و ویدیوها را با وضوح بالا و در زوایای مختلف تماشا کنید. این پنل IPS تصاویری با وضوح و روشنایی بالا به همراه رنگ‌هایی دقیق و طبیعی را به نمایش درمی‌آورد.

مانیتور وب کم S4 سامسونگ

همانطور که گفته شد، این مانیتور جدید سامسونگ دارای میکروفون و بلندگوی داخلی است. قرارگیری میکروفون و بلندگو در داخل مانیتور موجب در اختیار قرار گرفتن فضای بیشتر برای طراحی درگاه‌ها و پورت‌ها شده است. سامسونگ S4 به دو پورت USB و درگاه‌های HDMI، DP و D-SUB مجهز شده است. علاوه بر این، ویژگی‌های ارگونومیک در طراحی بدنه و پایه مانیتور بسیار مورد توجه قرار گرفته و شما می‌توانید آن را به حالت افقی و عمودی بچرخانید. پایه منعطف مانیتور به گونه‌ای طراحی شده که کاربر بتواند پنل را در زاویه مطلوب و مد نظر خود قرار دهد و تجربه بهتری از کار با آن داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌های مانیتور وب کم S4 سامسونگ می‌توان به Flicker-Free و کاهنده نور آبی مضر اشاره کرد که از لرزش تصویر جلوگیری کرده و مانع از خستگی چشمان شما می‌شود. این مانیتور جدید موفق شده تاییدیه‌های مربوط به کاهش نور آبی و لرزش تصاویر را از موسسه معتبر TUV Rheinland دریافت کند. همچنین سامسونگ اس 4 از قابلیت AMD FreeSync نیز بهره می‌برد که هماهنگی بیشتری میان مانیتور و گرافیک دستگاه به وجود می‌آورد و تصاویری روان و بدون مشکل را پیش روی چشمان شما قرار می‌دهد.

مانیتور وب کم S4 سامسونگ

سامسونگ مانیتور 24 اینچی S4 را برای محیط‌های اداری و تجاری ترکیبی و چندمنظوره و با در نظر گرفتن نیازهای جدید کاربران طراحی و عرضه کرده و ویژگی‌های پیشرفته این نمایشگر باعث می‌شود بتوانید به راحتی امور مولتی تسکینگ را انجام دهید یا در رویدادها و جلسه‌های آنلاین شرکت کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عجب محصول خفن و با کیفیتی…دمت گرم سامسونگ