فصل سوم سریال Pennyworth

فصل سوم سریال Pennyworth ساخته خواهد شد

سرویس اچ‌بی‌او مکس از ساخته شدن فصل سوم سریال Pennyworth – پنی‌ورث خبر داد؛ فصل جدید در سال 2022 منتشر خواهد شد.

فصل سوم سریال Pennyworth، ماجراجویی‌های خدمتکار وفادارِ بتمن را ادامه می‌دهد و قرار است سال آینده از یک سرویس جدید پخش شود.

این خبر در جریان رویداد دی‌سی فندوم (DC FanDome) اعلام شد؛ در حالی که تا پیش از این تصور می‌شد شاید پرونده‌ی سریال مذکور برای همیشه بسته شود. ماجراها پیرامون خدمتکار افسانه‌ای بتمن در دهه 60 میلادی است؛ یک سرباز سابق سرویس هوایی ویژه بریتانیا (SAS) که حالا یک شرکت تامین امنیت راه اندازی کرده و با توماس وین، میلیاردر جوان در دوران قبل از به دنیا آمدن بروس وین (بتمن) همکاری می‌کند. رایان فلچر، پالوما فیث و جیسون فلمینگ بازیگران اصلی این سریال هستند.

فصل سوم سریال Pennyworth

پخش سریال از سال 2019 آغاز شد و در ابتدا از شبکه‌ی اپیکس (EPIX) روی آنتن رفت که تا پیش از این، مجموعه‌های خوبی همچون همچون دولت پنهان و ایستگاه برلین را نیز ساخته بود. در ماه آوریل 2021 و زمانی که فصل دوم به پایان رسید، اپیکس در رابطه با تولید فصل سوم سکوت کرد. مدتی بعد اخباری منتشر شد که حاکی از مذاکره‌ی آن‌ها با سرویس اچ‌بی‌او مکس بود. اتفاقی که آینده‌ی پنی‌ورث را تضمین می‌کند و البته آن‌ را در کنار دیگر سریال‌های شرکت دی‌سی (DC) قرار می‌دهد که آن‌ها نیز از پلتفرم اچ‌بی‌او مکس عرضه می‌شوند، همانند دووم پاترول، هارلی کوئین، یانگ جاستیس و پیس‌میکر (Peacemaker) با بازی جان سینا که هنوز پخش آن آغاز نشده است.

در حالی که تصور می‌شد دوری سریال از دنیای مدرن و گاتهام سیتی باعث شود تا طرفداران بتمن و آثار کامیک بوکی علاقه‌ای به تماشای یک اثر درام جاسوسی نداشته باشند اما پنی‌ورث نشان داد که برای موفقیت، نیازی به شوالیه‌ی تاریکی ندارد.

تاریخ پخش فصل سوم سریال Pennyworth هنوز مشخص نشده است اما به گفته‌ی اچ‌بی‌او، در سال آتی میلادی، همراه با دو فصل ابتدایی در دسترس قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*