مک بوک پرو ۲۰۲۱ اپل

مک بوک پرو ۲۰۲۱ اپل ۱۰ ساعت عمر باتری بیشتری از نسل گذشته دارد

اپل می‌گوید مک بوک پرو ۲۰۲۱ به لطف چیست M1 Pro و M1 Max می‌تواند تا ۱۰ ساعت عمر باتری بیشتری نسبت به نسخه اینتلی نسل قبلی ارائه کند.

شب گذشته لپ تاپ‌های نسل جدید مک بوک پرو اپل با چیپست توانمند Apple M1 Pro و M1 Max معرفی شدند. همانطور که از نامشان پیداست، این دو چیپست در مقایسه با نسل گذشته قدرتمندتر و در عین حال کارآمدتر شده‌اند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این دو تراشه جدید در زیر قاب مک بوک پرو ۲۰۲۱ نسبت به نسخه‌های اینتلی مک بوک پرو، عمر باتری بسیار طولانی‌تر آن‌ها است.

نسخه ۱۴ اینچی مک بوک پرو جدید می‌تواند تا ۱۷ ساعت تماشای بدون توقف ویدیو از اپلیکیشن Apple Tv و تا ۱۱ ساعت وب‌گردی با شبکه Wi-Fi را ارائه کند. این دحالیست که نسخه ۲۰۲۰ اینتلی مک بوک پرو تا ۱۰ ساعت پخش فیلم و ۱۰ ساعت وب‌گردی را ارائه می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

چه پورت‌هایی بعد از ۵ سال به مک بوک پرو جدید اپل اضافه شده است؟

همچنین عملکرد دو چیپست جدید اپل با M1 خیلی متفاوت نیست، اما عمر باتری آن‌ها تفاوت زیادی با هم دارد. چیپست M1 در زیر قاب مک بوک پرو و مک بوک ایر سال گذشته، ۲۰ ساعت پخش ویدیو و ۱۷ ساعت وب‌گردی را ارائه می‌کرد.

اما مک بوک پرو ۱۶ اینچی کمپانی اپل چه در عملکرد و چه عمر باتری، با نسخه اینتلی نسل گذشته خود قابل مقایسه نیست. این لپ تاپ ۲۱ ساعت شارژدهی برای پخش ویدیو و ۱۴ ساعت برای وب‌گردی را ارائه می‌کند. در حالی که نسخه اینتلی آن انرژی مورد نیاز ۱۱ ساعت پخش ویدیو و ۱۱ ساعت وب‌گردی را با هر بار شارژ کامل فراهم می‌کند.

ظرفیت باتری و توان شارژ مک بوک پرو ۲۰۲۱

اپل نسخه ۱۴ اینچی مک بوک پرو ۲۰۲۱ را به یک باتری ۷۰ وات ساعتی لیتیوم پلیمری مجهز کرده، در حالی که نسخه ۱۶ اینچی به یک باتری بزرگ‌تر ۱۰۰ وات ساعتی مجهز است. به همراه این دو لپ تاپ هم به ترتیب یک آداپتور شارژ ۶۷ و ۱۴۰ واتی برای نسخه ۸ هسته‌ای و ۹۶ واتی برای نسخه ۱۰ هسته‌ای عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند این دو لپ تاپ جدید را با تاندربولت یا مگ سیف شارژ کنند.

مک بوک پرو ۲۰۲۱ اپل

نسخه ۱۰ هسته‌ای مک بوک پرو جدید ۱۴/۱۶ اینچی اپل به لطف فناوری جدید شارژ سریع، می‌تواند در عرض تنها ۳۰ دقیقه از شارژ ۰ به ۵۰ درصد برسد. برای استفاده از این فناوری می‌توانید در نسخه کوچک‌تر از تاندربولت یا مگ سیف و در نسخه بزرگ‌تر فقط از مگ سیف استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*