لپ تاپ های هواوی

لپ تاپ های هواوی برای کاربران سخت‌پسند هم گزینه ایده‌آلی هستند

در این مطلب چهار مدل از لپ تاپ های هواوی را به شما معرفی می‌کنیم که با ویژگی‌های خود حتی برای کاربران سخت‌پسند نیز گزینه‌ای ایده‌آل خواهند بود.

هواوی در سال 2016 از اولین لپ تاپ سری میت بوک خود رونمایی کرد و به این ترتیب به جمع تولیدکنندگان لپ تاپ اضافه شد. این کمپانی بزرگ چینی پس از آن لپ تاپ‌های قدرتمند با طراحی شیک و منحصربه‌فردی را عرضه کرد که در عین حال قیمت مناسبی داشتند و بسیار مقرون‌به‌صرفه بودند. هواوی پله‌های ترقی را یکی یکی و بسیار سریع طی کرد و اکنون می‌توانیم آنها را یکی از تولیدکنندگان بزرگ و برتر حوزه لپ تاپ به شمار بیاوریم.

در این مطلب قصد داریم به ویژگی‌های شاخص چهار مدل از لپ تاپ های جدید و برتر هواوی نگاهی بیندازیم. این لپ تاپ‌ها حتی برای کاربران سخت‌پسند که همیشه به دنبال بهترین‌ها هستند نیز انتخاب ایده‌آلی خواهد بود.

ویژگی های شاخص لپ تاپ های هواوی

اولین چیزی که در برخورد با لپ تاپ های هواوی نظر شما را به خود جلب می‌کند، طراحی زیبا و مینیمال این دستگاه‌ها است. هواوی از بدنه‌ای با کیفیت ساخت بالا، وزن کم و ظاهر زیبا و مدرن در لپ تاپ‌های خود استفاده کرده که به همراه سخت افزار قدرتمند و به‌کارگیری قطعات و مواد اولیه باکیفیت، کلاس کاری این دستگاه‌ها را بسیار بالا برده‌اند.

ما در ادامه، چهار مدل از لپ تاپ های هواوی را برای کاربران مشکل‌پسند معرفی خواهیم کرد که با ویژگی‌های عالی خود می‌توانند به همه خواسته‌ها و نیازهای تمام کاربران پاسخ بگویند.

هواوی میت بوک ایکس پرو 2021

هواوی میت بوک ایکس پرو 2021 نسخه تکامل یافته و ارتقا پیدا کرده نسبت به نسل قبلی است که سخت افزار قدرتمندتر را با حفظ پارامترهای مصرف انرژی ارائه می‌کند. در این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهمی اینتل Core i5 یا Core i7 به همراه گرافیک قدرتمند Intel Iris Xe استفاده شده که قدرت پردازشی آن، بهترین عملکرد را در تمام سناریوهای کاربری ارائه خواهد کرد.

درایو اس اس دی از نوع NVMe PCIe به همراه حافظه رم دو کاناله با فرکانس 3733 مگاهرتز، حلقه سخت افزارهای این لپ تاپ را تکمیل کرده و آن را به سریع‌ترین لپ تاپ میت بوک هواوی تبدیل کرده است. از دیگر ویژگی‌هایی که MateBook X Pro 2021 را به یک محصول خاص و ویژه تبدیل می‌کند می‌تواند به طراحی ظریف، وزن کم، بدنه آلومینیومی با کیفیت ساخت بالا و حاشیه‌های بسیار اندک در اطراف نمایشگر اشاره کرد. همچنین وب کم مخفی شده در صفحه کلید به همراه سنسور اثر انگشت ترکیب شده با دکمه پاور، امنیت کاربران را تضمین می‌کنند.

این لپ تاپ به نمایشگر 13.9 اینچی IPS با نسبت تصویر 2 به 3، پوشش صد در صدی فضای رنگی sRGB و حداکثر روشنایی 500 نیتی مجهز شده که تصاویری واضح با رنگ‌های دقیق و قابلیت خوانایی راحت و بالا در هر محیطی با هر میزان روشنایی را به نمایش می‌گذارد.

لپ تاپ های هواوی

باتری 57.4 وات‌ساعتی، انرژی لازم برای لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو 2021 را تامین می‌کند که برای 13 ساعت تماشای بی وقفه فیلم کافی خواهد بود. شارژر سریع 66 واتی نیز شارژ مجدد این باتری را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد. جالب این که شما می‌توانید از این شارژر برای شارژ کردن گوشی هوشمند خود نیز استفاده کنید یا با شارژر گوشی خود می‌توانید لپ تاپ میت بوک‌تان را شارژ کنید.

هواوی میت بوک 13 اس

هواوی میت بوک 13s دومین گزینه‌ای است که ما آن را به مشتریان سخت‌پسند پیشنهاد می‌کنیم. این لپ تاپ بسیار سبک، فقط 1.32 کیلوگرم وزن دارد و در رنگ‌های سبز، خاکستری و نقره‌ای با طراحی مدرن و جذاب به بازار عرضه می‌شود. میت بوک 13 اس از پردازنده نسل یازدهم اینتل سری H با قدرت و توانایی بالا به همراه نمایشگر 2.5K با توانایی نمایش 1.07 میلیارد رنگ و نرخ تازه‌سازی تصویر 90 هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر توانایی پوشش 100 درصدی فضای رنگی sRGB و فیلتر کردن نور آبی را نیز دارد و به این ترتیب در کار کردن طولانی‌مدت با آن نیز چشمان شما خسته نمی‌شود و آسیبی نمی‌بیند.

لپ تاپ های هواوی

هواوی MateBook 13s یک لپ تاپ جمع‌وجور و قدرتمند است که باتری 60 وات‌ساعتی آن می‌تواند تا 13 ساعت شارژدهی داشته باشد. همچنین با وجود فناوری شارژ سریع Huawei SuperCharge، فقط با 15 دقیقه شارژ کردن باتری می‌توانید به مدت سه ساعت از لپ تاپ استفاده کنید.

میت بوک 13 اس به وب کم با قابلیت تشخیص چهره لیزری نیز مجهز شده که از نظر سرعت و دقت جزو بهترین‌ها در نوع خود محسوب می‌شود.

هواوی میت بوک 14 اس

هواوی میت بوک 14s یک لپ تاپ زیبا با بدنه فلزی است که وزن آن فقط به 1.43 کیلوگرم می‌رسد. پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5-11300H یا Core i7-11370H به همراه 16 گیگابایت حافظه رم و تا یک ترابایت حافظه اس اس دی، مشخصات سخت افزاری عالی این لپ تاپ را تشکیل می‌دهند. میت بوک 14 اس همچنین به سیستم خنک‌کننده پیشرفته با کارایی بالا و نمایشگر 2.5K با نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی و نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ و پشتیبانی صد در صدی فضای رنگی sRGB مجهز شده است. این نمایشگر موفق به دریافت گواهینامه TUV Rheinland برای فیلتر نور آبی شده تا استفاده طولانی‌مدت از آن باعث آسیب دیدن یا خستگی چشم کاربر نشود.

لپ تاپ های هواوی

باتری این لپ تاپ می‌تواند نزدیک به 13 ساعت شارژدهی داشته باشد و با استفاده از شارژر فوق سریع آن نیز می‌توانید با 15 دقیقه شارژ کردن باتری به مدت سه ساعت از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های MateBook 14s می‌توان به وای فای نسخه 6، کلیدهای کیبورد آسانسوری برای تایپ کردن لذت‌بخش و سیستم چندرسانه‌ای عالی شامل میکروفون‌ها و بلندگوهای چهارگانه با سازگاری بالا با قابلیت Huawei Share اشاره کرد.

هواوی میت بوک 16

هواوی میت بوک 16 دارای نمایشگر 16 اینچی IPS با نسبت تصویر 2 به 3 و رزولوشن 2520 در 1680 پیکسل است. این نمایشگر حاشیه‌های بسیار کمی در طرفین دارد و به این ترتیب با وجود بزرگ بودن نمایشگر، ابعاد این لپ تاپ فقط 254.9 در 351 در 17.8 میلی‌متر است. بنابراین با لپ تاپی مواجه هستیم که در عین برخورداری از نمایشگر 16 اینچی، هم‌اندازه لپ تاپ‌هایی با نمایشگر کوچک‌تر از سایر برندها است.

لپ تاپ های هواوی

در میت بوک 16 از پردازنده‌های قدرتمند و مدرن ای ام دی Ryzen 5 5600H یا Ryzen 7 5800H به همراه 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR4 و 512 گیگابایت حافظه داخلی اس اس دی از نوع NVMe PCIe استفاده شده و با چنین مشخصاتی، جزو لپ تاپ های قدرتمند هواوی محسوب می‌شود. همچنین در این لپ تاپ از گرافیک مجتمع پردازنده‌های رادئون وگا استفاده شده و شما می‌توانید بسیاری از بازی‌های پلتفرم ویندوز را روی نمایشگر بزرگ این مدل بازی کنید.

هواوی MateBook 16 دارای دو فن 75 میلی‌متری و دو لوله خنک‌کننده ضخیم برای خنک‌سازی سخت افزار داخلی است تا حرارت تولید شده توسط آن به کمترین میزان برسد. باتری 84 وات ساعتی در این لپ تاپ به کار رفته که با هر بار شارژ می‌تواند تا 12.5 ساعت شارژدهی داشته باشد و شارژر 135 واتی نیز با 15 دقیقه شارژ کردن باتری، حداقل 3.5 ساعت استفاده از آن را ممکن می‌سازد.

صفحه کلید و تاچ پد بزرگ و بلندگوهای دوگانه بزرگ، تجربه تایپ کردن و کاربری بهتر و گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم با صدای شفاف را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به وای فای نسخه 6 و بلوتوث نسخه 5.1 به همراه سنسور تشخیص اثر انگشت یکپارچه شده با دکمه پاور اشاره کرد.

علاوه بر ویژگی‌هایی که برای مدل‌های بالا نام بردیم، تمام لپ تاپ های هواوی می‌توانند به گوشی های هوشمند متصل شده و همزمان سه اپلیکیشن موبایلی را اجرا کنند. حتی شما می‌توانید از ماوس و صفحه کلید برای کنترل اپلیکیشن های گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*