هواوی Watch 3

قابلیت یادآوری شستشوی دست‌ها در ساعت های هوشمند هواوی Watch 3

قابلیت جدیدی برای یادآوری شستشوی مداوم و صحیح دست‌ها به ساعت های هوشمند هواوی Watch 3 اضافه شده است که به سلامت کاربران در دوران شیوع کرونا کمک می‌کند.

شستن دست‌ها یک کار بهداشتی ضروری است که اثر آن در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف ثابت شده است. با وجود این، بسیاری اوقات ما قبل از صرف یک وعده غذایی لذیذ، یادمان می‌رود که دستانمان را به صورت اصولی بشوییم. در همین حال برخی پژوهش‌ها ثابت کرده‌اند که یادآوری شستشوی دست به کاربر توسط دستگاه‌های الکترونیکی ویژه، می‌تواند به طور قابل توجهی ابتلا به بیماری و انتقال عفونت را کاهش دهد.

حالا هواوی ابتکار جدیدی در ساعت های هوشمند Watch 3 برای محافظت از سلامتی کاربران ارائه کرده و قابلیت یادآوری شستشوی دست‌ها به این ساعت های هوشمند هواوی اضافه شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. در ادامه با این قابلیت بیشتر آشنا می‌شویم.

با پیشرفت تکنولوژی، اکنون گجت های پوشیدنی نیز روز به روز در حال پیشرفت هستند و حسگرهای متعدد و دقیقی در آنها به کار رفته است. گجت های هوشمند با این حسگرها می‌توانند سلامت، رفتار و فعالیت بدنی کاربر را پایش کنند و به کمک نرم افزارهای پیشرفته، می‌توان سلامتی کاربران را متحول کرد.

قابلیت جدید ساعت های هوشمند هواوی Watch 3

ساعت های هوشمند سری هواوی واچ 3 – Huawei Watch 3 یکی از این گجت های پوشیدنی هوشمند هستند که از حسگرهای متعدد و قابلیت‌های فراوانی بهره می‌برند. حالا هواوی یک قابلیت جدید را نیز به این اسمارت واچ محبوب اضافه کرده و هواوی Watch 3 می‌تواند شستن دست‌ها را به کاربر یادآوری کند.

ساعت های هوشمند سری واچ 3 هواوی با استفاده از ترکیب سنسورهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و میکروفون می‌تواند شستشوی دست توسط کاربر را تشخیص دهد و علاوه بر کمک به رعایت مدت شستشوی استاندارد دست‌ها، در صورتی که به مدت طولانی دستان خود را نشویید نیز به شما یادآوری می‌کند. با کمک این قابلیت، کاربران می‌توانند دست‌های خود را به مدت و دفعات کافی و مناسب بشویند و این عمل بهداشتی ضروری را فراموش نکنند؛ به خصوص این که در شرایط فعلی و با شیوع ویروس کرونا و پیدایش سویه‌های جدید، شستشوی مداوم و صحیح دست‌ها بسیار مفید و الزامی است.

هواوی Watch 3

هواوی که همیشه برای ارائه نوآوری‌ها و راهکارهای جدید به کاربران تلاش می‌کند، با اضافه کردن قابلیت تشخیص شستشوی دست‌ها به ساعت های هوشمند واچ 3، یک نوآوری و خلاقیت جدید به خرج داده است. شستن دست‌ها در ظاهر عمل ساده‌ای به نظر می‌آید یا شاید تصور کنید کمتر کسی شستشوی دست‌های خود را از یاد می‌برد؛ اما تحقیقات علمی بیانگر آن هستند که بسیاری از افراد با وجود دسترسی داشتن به آب سالم و مواد شوینده، شستن اصولی دستان به مدت استاندارد و تعداد دفعات کافی و لازم برای شستشو در طول روز را رعایت نمی‌کنند و هواوی با توجه به این موضوع، چنین قابلیتی را به ساعت هوشمند جدید خود اضافه کرده است.

ساعت های هوشمند هواوی Watch 3 قابلیت‌ها و توانایی‌های فراوان دیگری هم دارند. این گجت‌های هوشمند از حسگرهای متعددی مثل تشخیص ضربان قلب، تشخیص میزان اشباع اکسیژن خون، پایش خواب، پایش فشار و دمای پوست بهره می‌برد و مجموعه‌ای از قابلیت‌های هوشمند و حسگرهای دقیق در آنها به حفظ سلامتی کاربر کمک می‌کنند.

هواوی Watch 3

به زودی شاهد عرضه ساعت های هوشمند هواوی واچ 3 در بازار ایران با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*