آیفون SE 3

آیفون SE 3 آخرین گوشی اپل با یک نمایشگر LCD خواهد بود

آنطور که پیش‌بینی هم می‌شد، به نظر می‌رسد سال آینده آیفون SE 3 به عنوان آخرین گوشی اپل که به یک نمایشگر LCD مجهز است وارد بازار می‌شود.

انتظار می‌رود سال آینده اپل از گوشی آیفون SE 3 خودش رونمایی کند. اما اگر نمی‌خواهید تا آن زمان منتظر بمانید، گزارش جدیدی منتشر شده که اطلاعات جالب توجهی را از آیفون کوچک بعدی اپل فاش می‌کند.

بیشتر بخوانید:

انتشار رندرهای مفهومی آیفون اس ای ۳ ؛ ارزان‌ترین گوشی ۵G اپل

اخباری که از طرف یک افشاگر با نام کاربری Arsenal در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده نشان می‌دهد آیفون اس ای ۳، آخرین گوشی آیفونی خواهد بود که به یک پنل LCD مجهز می‌شود. از آنجا که تمام مدل‌های سری آیفون ۱۳ به یک پنل OLED مجهز هستند، این می‌تواند تنها گوشی اپل در بازار سال آینده باشد که یک پنل LCD دارد. طی سالیان اخیر اکثر برندها به استفاده از نمایشگرهای OLED روی آورده‌اند و نمایشگر OLED به استاندارد گوشی‌های پرچمدار تبدیل شده است.

این افشاگر می‌گوید حضور نمایشگر LCD در آیفون کوچک بعدی اپل باعث ارزان قیمت بودن آن شده است. به نظر می‌رسد آیفون اس ای ۳ از بدنه گوشی قدیمی آیفون XR استفاده کند و از چیپست A15 قدرت بگیرد. درست مثل آیفون اس ای ۲ که از بدنه آیفون ۸ استفاده می‌کرد. همه این‌ها یعنی تا حدود زیادی قاب پشتی این گوشی بدون تغییر خواهد ماند و نمایشگر آن با یک ناچ در بالای خود از دوربین سلفی میزبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

از تاریخ عرضه، قیمت و مشخصات آیفون اس ای ۳ چه می‌دانیم؟

در این گزارش حتی به نسخه‌های نسخه بعدی آیفون SE نیز اشاره شده و ادعا شده است که این گوشی در سه نسخه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی وارد بازار می‌شود. البته این گزارش‌ها هنوز تأیید نشده و برای اطلاعات بیشتر فعلاً باید منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*