گلکسی واچ ۴

آپدیت جدید سامسونگ، گلکسی واچ ۴ را متحول می کند

سامسونگ آپدیت جدیدی را برای ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ – Galaxy Watch 4 منتشر کرده که امکانات جدید و بسیار مهمی را شامل می‌شود.

سامسونگ شب گذشته آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۴ خود معرفی کرد. این به‌روزرسانی، قابلیت‌هایی را به جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ اضافه می‌کند که دیگر رقبای کمپانی مدت‌هاست از ان‌ها بهره می‌برند. یکی از آن‌ها گزینه تشخیص سقوط است که با تحلیل و بررسی مسیری که در حال پیمایش از آن هستید، می‌تواند جلوی بسیاری حوادث بزرگ را بگیرد. در واقع به لطف این قابلیت، ساعت مچ دست شما اگر متوجه سقوطی شود، پیامی را برای شما ارسال خواهد کرد که اگر به آن پاسخ ندهید، فوراً یک پیام اورژانسی برای مخاطبانی که انتخاب کرده‌اید ارسال می‌کند.

این قابلیتی است که دیگر گجت‌های پوشیدنی گلکسی به آن دست پیدا کرده‌اند و خوب است که در جدیدترین محصول کمپانی سامسونگ هم شاهد حضورش باشیم.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ سامسونگ مربوط به کنترل دیوایس با اشاره دست‌ها است که به شما اجازه می‌دهد به طور مثال با چرخاندن مچ دست یا بالا بردن بازوی خود بتوانید یک تماس تلفنی را رد کرده یا به آن پاسخ دهید. البته اگر علاقه‌ای به استفاده از ایما و اشاره برای کنترل ساعت هوشمند خود ندارید هم نگران نباشید، این گزینه تازه اضافه شده به صورت اختیاری فعال می‌شود.

بعد از این به‌روزرسانی، واچ فیس‌های زیادی برای انتخاب و استفاده کاربران اضافه می‌شود و رنگ‌بندی جدید تم‌های ان نیز شبیه به آن چیزی است که در گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ شاهد بودیم. بعد از این به‌روزرسانی شما می‌توانید برای تصویر پس زمینه ساعت از فایل‌های متحرک GIF استفاده کنید و از انیمیشن‌های جذاب و بانمکی برای واچ فیس Steps Challenge استفاده کنید.

شما هم اگر صاحب ساعت هوشمند Galaxy Watch هستید، همین حالا وارد تنظیمات اسمارت واچ خود شده و نسخه آن را بررسی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همیشه برتر مطلق بوده و هست و خواهد بود