کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2021

برنامه کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2021 اعلام شد

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2021 چند روز دیگر با هدف معرفی راهبردهای جدید در بخش پلتفرم و اکوسیستم برگزار خواهد شد. در ادامه جزئیات SDC21 را بررسی می‌کنیم.

شرکت سامسونگ، زمان برگزاری و جزئیات کنفرانس توسعه دهندگان 2021 خود را اعلام کرد. بر اساس اعلام سامسونگ الکترونیکس، این کنفرانس در روز 4 آبان 1400 برگزار می‌شود و همچنین سخنرانان اصلی و برنامه و اهداف آن نیز اعلام شده است. کنفرانس امسال سامسونگ به صورت کاملا مجازی برگزار خواهد شد و در آن توسعه دهندگان و سازندگان گرد هم می‌آیند تا آینده تجربیات مصرف کنندگان را رقم بزنند.

در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2021، این شرکت جدیدترین به‌روزرسانی‌های خود در زمینه پلتفرم‌ها، نرم افزار و خدمات را با هزاران توسعه دهنده و سازنده به اشتراک می‌گذارد تا اتصالی هوشمندتر و یکپارچه‌تر بین دستگاه‌ها به وجود بیاید. شرکت‌کنندگان این کنفرانس می‌توانند با استفاده از اکوسیستم گسترده سامسونگ، فرصت‌های تازه‌ای را برای خلق راه‌حل‌های جدید برای میلیون‌ها کاربر ایجاد کنند.

برنامه کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2021

قرار است دی جی کو، رئیس و مدیرعامل بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات موبایل سامسونگ الکترونیکس، کنفرانس توسعه دهندگان 2021 موسوم به SDC21 را با توضیح در خصوص استراتژی سامسونگ جهت خلق نوآوری در تجربه کاربران و مصرف کنندگان آغاز کند. در ادامه، سخنرانان دیگری درباره استراتژی‌های سامسونگ در خصوص اکوسیستم‌ها و پلتفرم‌ها با موضوع‌های مختلف، از امنیت و حریم خصوصی گرفته تا پلتفرم‌هایی مانند بیکسبی، تایزن و SmartThings،‌ صحبت می‌کنند. بر اساس اعلام سامسونگ، سخنرانان اصلی کنفرانس توسعه دهندگان 2021 افراد زیر هستند:

  • دنیل آن – معاون ارشد مرکز پلتفرم موبایل
  • سامانتا آزبورن – معاون SmartThings Inc
  • جئون سوک لی – معاون دفتر تجربه مشتری
  • یونگ جا کیم – معاون ارشد تحقیق و توسعه Visual Display Software
  • بیل ماندل – معاون Samsung Research America و Visual Solution Lab
  • جانگ یون یون – معاون اجرایی تحقیق و توسعه نرم افزار موبایل

جلسه‌های کنفرانس SDC21 در سه بخش برگزار می‌شوند:

1. پلتفرم‌های طراحی شده برای تجربه‌های متصل: بررسی تجربه بیکسبی و SmartThings بین دستگاه‌های مختلف و برنامه سامسونگ برای تبدیل ایده پیشروی خانه‌های هوشمند به واقعیت

2. نوآوری در تجربه موبایل در اکوسیستم گلکسی سامسونگ: مروری بر نوآوری‌های وان یو آی 4 و مسیر طراحی گوشی های تاشو با هدف کمک به توسعه‌دهندگان برای بهینه کردن برنامه‌ها روی تعداد فزاینده دستگاه‌های تاشو

3. تکامل تایزن و تجربه‌های نوآورانه در صفحه نمایش: بررسی خدمات جدید تلویزیون های هوشمند سامسونگ و چگونگی ارتقای اکوسیستم آن با سیستم عامل Tizen 6.5

توسعه دهندگان برای اطلاع پیدا کردن از بینش‌های صنعت و فناوری روز می‌توانند از جلسه‌های Tech Talk که توسط کارشناسان برتر سامسونگ برگزار می‌شود نیز استفاده کنند. افرادی که به تازه‌ترین تکنولوژی‌های سامسونگ علاقه دارند می‌توانند از Digital Tech Hub در کنفرانس توسعه دهندگان 2021 بازدید کنند. این نمایشگاه دیجیتال فناوری سامسونگ با منابعی است که به راحتی در دسترس هستند.

توسعه دهندگان این فرصت را خواهند داشت تا در Code Lab مهارت‌های خود را با تجربه برنامه نویسی عملی روی نمونه برنامه‌های کاربردی برای آزمایش سناریوهای ساده، بهبود ببخشند. همچنین آنها امکان امتحان کردن کدهای خود روی دستگاه‌های پیشرفته‌ای مثل گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 را از طریق دسترسی از راه دور خواهند داشت.

در پایان، برندگان جایزه بهترین‌های فروشگاه گلکسی 2021 در کنفرانس SDC21 با هدف به رسمیت شناختن توسعه دهندگان محتوا در زمینه طراحی، نوآوری، کیفیت و عملکرد فوق‌العاده، معرفی می‌شوند. علاوه بر این، توسعه دهندگان و مشتریان نهایی می‌توانند با شرکت در جمع‌آوری نشان‌های دیجیتال در وبسایت SDC21، یک گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3 را برنده بشوند. شانس برنده شدن این گوشی با تماشای جلسه‌ها و شرکت در Code Lab و Hacker’s PlayGround و رویدادهای شبکه های اجتماعی از جمله #mySDCstack و کسب 5 نشان دیجیتالی یا بیشتر، به دست خواهد آمد.

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2021 در تاریخ 26 اکتبر یا 4 آبان از ساعت 10 صبح به وقت اقیانوس آرام آغاز می‌شود و این کنفرانس در Samsung Newsroom و وبسایت SDC پخش خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کنفرانس می‌توانید به آدرس اینترنتی https://developer.samsung.com/sdc یا به هشتگ SDC21# در توییتر samsung.dev و فیس بوک samsungdev مراجعه کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*